2

مهاجم پرسپولیس سوژه شد!

  • کد خبر : 138935
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که سرمربی این تیم حضور پررنگی در تمرین داشت و نکات لازم را به بازیکنانش گوشزد می‌کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای برگزاری دیدار هفته پنجم لیگ برتر برابر پیکان آماده می کند عصر روز جمعه تمریناتش را در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران زیر نظر کادر فنی پیگیری کرد. در این تمرین امیر قلعه نویی پس از اینکه دقایقی برای بازیکنانش صحبت کرد، در تمامی مراحل تمرین حضور پررنگی داشت و در حین برگزاری فوتبال درون تیمی نکات فنی لازم را به بازیکنانش گوشزد می کرد.

در این تمرین که تنها امیرحسین صادقی و حنیف عمران زاده به خاطر مصدومیت غایب بودند، پارگی رباط صلیبی رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس سوژه اول صحبت های بازیکنان استقلال شده بود. ضمن اینکه حدود ۶۰ نفر از علاقمندان به استقلال نیز تمرینات این تیم را از نزدیک تماشا کردند.

تمرین استقلال با دویدن و گرم کردن بدنها آغاز شد و سپس کار با توپ و مرور برنامه های تاکتیکی در دستور کار آبی پوشان قرار گرفت و در بخش پایانی نیز بازیکنان در دو گروه به فوتبال درون تیمی پرداختند که امیر قلعه‌نویی حضور پررنگ تری در این بخش داشت و هر جا لازم بود فوتبال را قطع می کرد و تذکرات لازم فنی را به بازیکنانش گوشزد می کرد.

دیدار تیم های فوتبال پیکان و استقلال در هفته پنجم چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه روز یکشنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=138935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر