2

دکتر محمدعلی نجفی:توسعه ورزش دانشگاهی از اصلی‌ترین برنامه‌های من است

  • کد خبر : 139084
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴

ترویج ورزش دانشگاهی موجب توسعه فرهنگ ورزشی و همچنین ورزش عمومی در میان آحاد جامعه مخصوصا جوانان خواهد شد همچنین موجب شور و نشاط و تحرک در میان دانشجویان می‌گردد

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسعه ورزش دانشگاهی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود در این وزارتخانه دانست.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدعلی نجفی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر اظهار کرد: ترویج ورزش دانشگاهی موجب توسعه فرهنگ ورزشی و همچنین ورزش عمومی در میان آحاد جامعه مخصوصا جوانان خواهد شد همچنین موجب شور و نشاط و تحرک در میان دانشجویان می‌گردد که این موضوع می‌تواند محیط دانشگاه را پویاتر از گذشته کند.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر عزم مشترک مسئولان دانشگاه‌ها و دولت خدمتگزار در توسعه ورزش دانشگاهی گفت: ورزش موضوعی است که به سلامت عمومی جامعه ارتباط دارد و هم می‌تواند کارآمدی فعالیت‌های دانشگاهی را افزایش دهد. توسعه ورزش دانشگاهی از اصلی‌ترین برنامه‌های بنده در وزارت علوم خواهد بود و ان‌شاءالله سال تحصیلی آینده سال توسعه ورزش در دانشگاه‌ها باشد.

وی با بیان اینکه رشته‌های ورزشی دانشگاهی می‌تواند در ارتقای سطح علمی ورزش در همه ارکان تاثیرگذار باشد گفت: با وجود وزیر ورزش و جوانان به عنوان یکی از اساتید دانشگاهی، می‌توانیم شاهد علمی شدن ورزش در سطح حرفه‌ای و همگانی باشیم و ان‌شاءالله وضعیت ورزش کشور از وضع کنونی به ورزش علمی و تخصصی ارتقا پیدا کند.

نجفی در پایان خطاب به دانشجویان شرکت کننده در المپیاد ورزشی دانشجویان گفت: امیدوارم شما دانشجویان اوقات بسیار خوشی را در این المپیاد داشته باشید و در کنار رقابت‌های سالم و جوانمردانه به رفاقت بیشتر و ایجاد پایه‌های دوستی و همکاری نیز بپردازید زیرا این موضوع می‌تواند موجب ارتقای علمی هرچه بیشتر در دانشگاه‌ها شود. امیدوارم این المپیاد که با شعار ورزش، نشاط و امید آغاز شده است، با موفقیت هرچه بیشتر دانشجویان ورزشکار همراه باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=139084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر