1

استیضاح کنندگان وزیر علوم بدانند که به اهداف و مقاصد افراطی خود نخواهند رسید

  • کد خبر : 139255
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: بر مبنای ماده ۱۰ آیین‌نامه مقرر شد که کارگروه انتخاباتی به کمیته انتخابات ارتقا یابد و با حضور دبیران کل تمامی احزاب عضو شورا بتواند در تصمیم‌گیری‌های انتخاباتی بهتر به ایفای نقش بپردازد

مصطفی کواکبیان رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات،با اشاره به جلسه تشکل متبوعش اظهار داشت : نشست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور اکثریت قاطع اعضا برگزار شد و در این جلسه پس از تبادل اخبار، اعضای حاضر با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر برای دولتمردان دولت یازدهم و آقای رئیس‌جمهور برای وفای به عهد و انجام خدمات ارزنده به مردم آرزوی توفیق کردند.

فارس/وی افزود: در ادامه این نشست موضوع استیضاح وزیر علوم مطرح شد و از محروم شدن دولت تدبیر و امید از وجود دکتر فرجی‌دانا و توانمندی و لیاقت و کارآمدی ایشان که با برخوردهای جناحی مجلس تحت‌تأثیر یک اقلیت افراطی صورت گرفت شدیداً ابراز تأسف شد.

کواکبیان با اشاره به معرفی سرپرست وزارت علوم، بیان داشت: اعضای جلسه با تبریک انتصاب دکتر نجفی خواستار تداوم برنامه‌های اساسی و سیاست‌های راهبردی این وزارتخانه جهت تحقق عدالت آموزشی و مشارکت گسترده دانشگاهیان در تصمیم‌سازی‌ها و ضرورت مقابله با رانت‌خواری‌ها و رسیدگی فوری نسبت به بورسیه‌های غیرقانونی و جلوگیری از هرگونه فضای امنیتی در دانشگاه‌ها و ایجاد نشاط دانشجویی و گسترش روحیه علمی دانشجویان شدند.

رئیس دوره شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: البته اعضای جلسه بر این باور بودند که ای کاش آقای رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح حاضر می‌شدند تا استیضاح‌کنندگان با تفاوت چند رأی نتوانند منویات اقلیت را به کرسی بنشانند.بی‌شک آقایان استیضاح‌کننده باید بدانند که هر چند دکتر فرجی‌دانا مظلوم واقع شد، اما هرگز خودشان نیز به اهداف جناحی و مقاصد افراطی خویش نائل نخواهند شد.

کواکبیان ادامه داد: در ادامه جلسه بر مبنای ماده ۱۰ آیین‌نامه مقرر شد که کار گروه انتخاباتی به کمیته انتخابات ارتقا یابد و با حضور دبیران کل تمامی احزاب عضو شورا بتواند در تصمیم‌گیری‌های انتخاباتی بهتر و مطلوب‌تر به ایفای نقش بپردازد.

وی افزود: مقرر گردید که عضویت اشخاص یا احزاب غیر عضو شورا در این کمیته جهت ائتلاف انتخاباتی با جبهه اصلاحات صرفاً با تصویب شورای هماهنگی امکان‌پذیر باشد. همچنین در این جلسه مقرر گردید هر چه سریع‌تر پیشنهاد این شورا برای راه‌اندازی خانه احزاب از سوی هیأت مرضی‌الاطراف جهت دعوت از احزاب و پیشنهاد اصلاح اساسنامه به صورت مکتوب به وزارت کشور جهت هماهنگی و همکاری لازم ارائه گردد.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در پایان با اشاره به ضرورت تبیین دقیق‌تر شرح وظایف کمیته انتخابات، گفت: مقرر گردید نشست فوق‌العاده در این زمینه در هفته آینده برگزار شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=139255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر