1

تخریب مسجد علی‌ ابن‌ ابیطالب در غزه +تصاویر

  • کد خبر : 139362
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در پنجاهمین روز تجاوز به نوار غزه، مسجد حضرت علی بن ابیطالب در کوی الزیتون در جنوب شهر غزه را هدف گرفته و تخریب کردند.

خبرگزاری فارس: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در پنجاهمین روز تجاوز به نوار غزه، امسجد حضرت علی بن ابیطالب در کوی الزیتون در جنوب شهر غزه را هدف گرفته و تخریب کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در پنجاهمین روز تجاوز نوار غزه امروز دوشنبه مسجد حضرت علی بن ابیطالب در کوی الزیتون در جنوب شهر غزه را هدف گرفته و درحالی تخریب کردند که پیش از آن مسجد «عمر بن عبد العزیز»، در کوی بیت حانون در شمال نوار غزه را هدف گرفته بودند که منجر به تخریب کامل آن شده بود.

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین اقدام اشغالگران به جنگ علیه مساجد و هدف گرفتن آنها در هر حمله را ناشی از کینه کورکورانه آنها دانستند.

از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ده‌ها مسجد هدف حمله جنگنده‌های این رژیم قرار گرفتند که به اعتقاد حماس وجهاد اسلامی، اقدامی سازمان یافته است.

براساس آمارهای رسمی ارائه شده، تعداد مساجدی که طی تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به طور کامل تخریب شدند، به ۶۶ مسجد می‌رسد، در حالی‌که ۱۹۷ مسجد نیز متحمل خسارات جزیی شدند.

وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین اقدام به احداث مساجد جایگزین و موقت به جای مساجد تخریب شده توسط رژیم صهیونیستی کرده و در این ارتباط «یوسف ادعیس»، وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین ادامه حملات رژیم صهیونیستی به مساجد نوار غزه و همچنین مساجد تاریخی و باستانی را محکوم کرد که علاوه بر بار مذهبی و دینی دارای بار تاریخی و باستانی نیز بوده‌اند.

عکس: تخریب مسجد علی‌ ابن‌ ابیطالب در غزه

عکس: تخریب مسجد علی‌ ابن‌ ابیطالب در غزه

عکس: تخریب مسجد علی‌ ابن‌ ابیطالب در غزه

عکس: تخریب مسجد علی‌ ابن‌ ابیطالب در غزه

عکس: تخریب مسجد علی‌ ابن‌ ابیطالب در غزه

عکس: تخریب مسجد علی‌ ابن‌ ابیطالب در غزه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=139362

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر