2

واکنش محمدعلی رامین به ازدواج پسرش با مهناز افشار+تصویر

  • کد خبر : 139378
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

محمد علی رامین در واکنش به ازدواج پسرش با مهناز افشار و حواشی ایجاد شده در پی آن گفت: « شما اگر جای من بودی چه کاری می کردی؟ من سکوت را جواب بسیاری از پرده دری ها ، بی حیایی ها و سرک کشیدن در زندگی خصوصی خودم انتخاب کردم.»

محمد علی رامین، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد دولت دهم و معاون مطبوعاتی محمود احمدی نژاد در دولت نهم، از نمایشگاه رسانه های دیجیتال بازدید کرد.

 او در گفتگویی کوتاه  در خصوص وضعیت کنونی رسانه ها گفت: «به نظر من رسانه ها در جمهوری اسلامی ایران از رسانه ملی تا رسانه های مکتوب و سایت ها و خبرگزاری های دیجیتالی هنوز هویت انقلاب اسلامی و ایرانی اسلامی پیدا نکرده اند. هنوز در حال جستجوی خود و یافتن خودشان هستند. امیدوارم روزی برسد که بتوانیم بگوییم رسانه های اسلامی متناسب با شان انقلاب اسلامی در این جمهوری پا گرفته اند که حتما افق جدیدی در رسانه های جهانی خواهد داشت.»

رامین در پاسخ به این سوال که آیا رسانه ها در این دولت نسبت به دولت قبلی تفاوتی داشته اند یا خیر اینگونه گفت: «چیزی که عیان ست چه حاجت به بیان است.»

 واکنش محمدعلی رامین به حواشی ازدواج پسرش با مهناز افشار

محمد علی رامین همچنین در واکنش به ازدواج پسرش با مهناز افشار و حواشی ایجاد شده در پی آن نیز گفت: « شما اگر جای من بودی چه کاری می کردی؟ من سکوت را جواب بسیاری از پرده دری ها ، بی حیایی ها و سرک کشیدن در زندگی خصوصی خودم انتخاب کردم.»

لازم به ذکر است ازدواج مهناز افشار و محمد امین رامین در روز تولد ۳۷ سالگی مهناز افشار یکی از داغ ترین مطالب و اخبار به شمار میرفت.ازدواج بازیگر مشهور سینما و پسر معاون رئیس جمهور سابق کشورمان به یکی از حاشیه های این ازدواج بدل شد و واکنشهای متفاوتی را در پی داشت.

افکار نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=139378

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر