3

پرسپولیس برای نقل و انتقال بازیکن نه پیشنهادی داده‌ و نه گرفته

  • کد خبر : 139398
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: برای نقل و انتقال بازیکن، نه پیشنهادی داده‌ایم و نه پیشنهادی دریافت کرده‌ایم. انتظار داریم پولادی با توجه به شرایط تیم، با وسواس بیشتری تصمیم بگیرد.

با توجه به شرایط تیم انتظار داریم آقای پولادی بیشتر از هر زمانی در تصمیم‌گیری خود با وسواس عمل کند.
مهدی خواجوند در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در مقطع فعلی بعد از آمدن اومانا برای جذب بازیکنان جدید پیشنهادی از سوی باشگاه ارائه نشده است و تصمیم‌گیری در ارتباط با حضور نفرات جدید بر عهده کادر فنی است.

وی با اشاره به اخبار گوناگون که درباره جذب مهاجم جدید مطرح می‌شود، ادامه داد: چنین گمانه‌زنی‌هایی همیشه در حاشیه تیمی مثل پرسپولیس وجود دارد ولی در حال حاضر در این ارتباط برنامه‌ای برای جذب یا حذف نفرات نداریم.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در ارتباط با مطالب جدیدی که درباره مهرداد پولادی در رسانه‌ها مطرح می‌شود، خاطر نشان کرد: موضع باشگاه همان است که پیش از این اعلام شد. هر چند با توجه به شرایط تیم انتظار داریم آقای پولادی بیشتر از هر زمانی در تصمیم‌گیری خود با وسواس عمل کند. تا این لحظه نیز پیشنهادی از سوی ایشان، باشگاه‌های خواهان یا درخواست ITC به باشگاه نرسیده است. ضمن آنکه در ارتباط با آقای رضا حقیقی نیز هیچ نامه رسمی دریافت نکرده‌ایم.

خواجوند در پایان، درباره زمان نشست بعدی هیأت مدیره پرسپولیس گفت: جلسات هیأت مدیره هر دو هفته یکبار تشکیل می‌شود، بر همین اساس نشست بعدی طبق برنامه، دوشنبه هفته آینده خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=139398

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر