2

اعلام آرای جدید کمیته انضباطی/ پرسپولیس جریمه شد؛ استقلال، نقره داغ

  • کد خبر : 139404
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتری اعلام کرد.

دیدار تیم‌های ملوان و پرسپولیس در حالی در انزلی برگزار شد که از سوی تماشاگران هر دو تیم تخلفاتی مبنی بر فحاشی علیه تیم مقابل، اعتراض به داوری و پرتاب سنگ به سمت داور مسابقه صورت گرفت. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بر همین اساس باشگاه ملوان انزلی را به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال و تیم پرسپولیس را به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

تسنیم/بنا بر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در صورتی که تماشاگران دو تیم ملوان و پرسپولیس در مسابقات بعدی نیز مرتکب تخلفاتی شوند با تشدید تنبیهات و برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر محروم خواهند شد.

کمیته انضباطی همچنین رأی خود را در خصوص مسابقه استقلال خوزستان مقابل فولاد که روز ۲۸ مردادماه برگزار شد اعلام کرد. در این دیدار از سوی عبدالهادی خنیفر، بازیکن و بهمن روشنایی، سرپرست تیم استقلال خوزستان تخلفاتی صورت گرفت و در همین راستا کمیته انضباطی روشنایی را به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و در خصوص خنیفر نیز به تذکر کتبی و درج در پرونده اکتفا شد. در صورت تکرار حرکات مشابه تنبیهات شدیدتری برای بازیکن و سرپرست استقلال خوزستان اعمال خواهد شد.

در دربی خوزستان از سوی تماشاگران تیم استقلال خوزستان نیز تخلفانی صورت گرفت که طبق ماده ۷۹ آیین نامه کمیته انضباطی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم  کرد.

اولاف یانسن، مربی تیم راه‌آهن که در دیدار این تیم با ذوب‌آهن از هفته چهارم لیگ برتر به تصمیم داور مسابقه اعتراض کرده بود، از سوی کمیته انضباطی محکوم به انجام تخلف شد و بر همین اساس کمیته انضباطی وی را یک جلسه محروم و به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=139404

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر