2

حضور هاشمی رفسنجانی در قزوین و افتتاح مرکز رشد فن‌آوری دانشگاه آزاد

  • کد خبر : 13952
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۳

حامد کبودوند، معاون پارک علم و فناوری امام خمینی(ره) استان قزوین در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حضور هاشمی رفسنجانی در قزوین و افتتاح مرکز رشد فن‌آوری دانشگاه آزاد قزوین، گفت: براساس مصوبه دولت و ابلاغ وزیر علوم پارک‌های علم و فناوری تمام دانشگاه‌ها در استان تجمیع شده و پارک علم و فناوری استانی […]

حامد کبودوند، معاون پارک علم و فناوری امام خمینی(ره) استان قزوین در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حضور هاشمی رفسنجانی در قزوین و افتتاح مرکز رشد فن‌آوری دانشگاه آزاد قزوین، گفت: براساس مصوبه دولت و ابلاغ وزیر علوم پارک‌های علم و فناوری تمام دانشگاه‌ها در استان تجمیع شده و پارک علم و فناوری استانی دایر شده است و باقی مراکز رشد فن‌آوری در صورتی که شاخص‌های لازم را داشته باشند، می‌توانند پس از اخذ مجوز از پارک علم و فناوری استان فعالیت کنند.

وی با اشاره به افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد قزوین توسط هاشمی رفسنجانی، گفت: این مرکز مجوز فعالیت خود را از مرکز علم و فناوری کسب نکرده است، در حالی که مجوز هیئت دولت و ابلاغ وزیر علوم باید از پارک علم و فناوری مجوز می‌گرفت، البته رئیس دانشگاه با ریاست پارک علم و فناوری قزوین به صورت تلفنی صحبت کرده بود و گفته بود می‌خواهد مجوز آغاز فعالیت بگیرد و رئیس پارک نیز اعلام آمادگی کرده بود و قرار بود این اتفاق بیافتد، اما افتتاحیه قبل از اخذ مجوز صورت پذیرفت.

معاون پارک علم و فناوری قزوین خاطرنشان کرد: در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد، آقایان ساختمانی خالی را افتتاح کردند و در حال حاضر هیچ شرکتی در مرکز رشد دانشگاه آزاد مستقر نشده و فعالیت نمی‌کند.

وی گفت: مراکز رشد باید برای دریافت مجوز فعالیت شاخص‌های علم و فناوری را داشته باشند و در صورتی که آن شاخص‌ها را داشته باشند، می‌توانند فعالیت کنند.

کبودوند به تبلیغات دانشگاه آزاد برای افتتاح مرکز رشد دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: در تبلیغات دانشگاه آزاد به جای افتتاح مرکز رشد فن‌آوری این دانشگاه عنوان افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد ذکر شده بود که این موضوع به هیچ‌وجه صحت ندارد و این اقدام غیرقانونی است.

معاون پارک علم و فناوری امام خمینی(ره) استان قزوین ادامه داد: در حالی مرکز رشد فناوری دانشگاه آزاد قزوین بدون دریافت مجوز قانونی و حتی حضور یک شرکت‌ فناور اقدام به برگزاری افتتاحیه کرده است که در مرکز رشد فناوری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) بیش از ۳۰ شرکت در حال فعالیت هستند و این مرکز هنوز فعالیت خود را اعلام نکرده است.

وی با اشاره به دعوت رئیس پارک علم و فناوری قزوین در مراسم افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد با حضور هاشمی رفسنجانی، گفت: فقط رئیس پارک علم و فناوری به این مراسم دعوت شده بود اما به دلیل ندادن کارت تردد امکان حضور اعضای پارک در مراسم مهیا نشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13952

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر