1

تهدید وزیر ارتباطات به استیضاح

  • کد خبر : 139567
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که عده ای با افزایش سرعت اینترنت به دنبال کسب درآمدهای کلان هستند، اظهار کرد: اگر روند موجود در وزارت ارتباطات ادامه پیدا کند، به دنبال استیضاح وزیر خواهم بود.

نصراله پژمان فر روز گذشته در گفت‌وگو با دانا، درخصوص اقدامات اخیر وزارت ارتباطات برای افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت اظهار کرد: مجلس در حال پیگیری موضوعات مطرح شده ازسوی وزارت ارتباطات است و امروز سوالاتی در این خصوص از وزیر ارتباطات پرسیده شد.

وی افزود: صبح امروز جلسه ای با حضور وزیر ارتباطات در مجلس برگزار شد و تذکرات لازم به آقای واعظی داده شد در صحن علنی مجلس هم تذکراتی از طرف کمیسیون فرهنگی و از سوی آقای سالک به رییس جمهور داده شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: به هر حال ما با جدیت جلوی اقدامات اخیر وزیر ارتباطات را می گیریم و در صورتی که اشکالات از ناحیه وزارت ارتباطات برطرف نشود قطعا برخوردهای لازم را خواهیم داشت؛ البته توضیحات آقای واعظی در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی اصلاقانع کننده نبود و آقای وزیر توضیحات خارج از تکلیف را بیان کرد. پژمان فر تصریح کرد: نبود پیوست فرهنگی در افزایش پهنای باند و خدمات نسل سوم و چهارم اولین اشکال وارد شده به این اقدامات است؛ به طوری که بر اساس ماده دوم برنامه پنجم توسعه باید این اقدامات حتما پیوست فرهنگی داشته باشد.

وی در این خصوص گفت: دومین ایرادی که به طرح وزارت ارتباطات وارد است اینکه طبق قوانین کشور تا زمانی که شبکه ملی اینترنت کشور راه اندازی نشود، نباید پهنای باند اینترنت کشور گسترش یابد؛ اما وزارت ارتباطات بدون توجه به این موضوع در حال گسترش پهنای باند است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صدماتی که در ارتباط با این موضوع ایجاد می شود، آسیب هایی که به مردم می خورد و هزینه هایی که از مردم از بین می رود، پشت صحنه اصلی افزایش سرعت در سیاسی شدن این قضیه که کمیسیون فرهنگی به دنبال محدود کردن اینترنت است، گم شده است.

پژمان فر با بیان اینکه اینها یک فضای سیاسی است که پشت صحنه آن جریان های مافیای قدرت و ثروت وجود دارد و در این میان پول هایی به جیب برخی می رود، تاکید کرد: به زودی این موارد را انتشار می دهیم و اگر این روند ادامه پیدا کند و وزیر اصلاح روش نکند بنده پیگیر استیضاح وزیر در مجلس شورای اسلامی خواهم بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=139567

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر