1

هدایای ویژه خلیفه داعش برای ازدواج اعضا

  • کد خبر : 139648
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

هدایایی که ابوبکر البغدادی برای اعضای راغب به ازدواج گروه تروریستی داعش در نظر گرفته، شامل یک باب منزل مسکونی با امکانات لازم و مبلغ یک هزار و ۲۰۰ دلار آمریکا است.

دیده‌بان حقوق بشر در سوریه اعلام کرد که ابوبکر البغدادی – خلیفه خودخوانده گروه تروریستی داعش – دستور داده است به اعضای این گروه که ازدواج کنند، هدایایی اعطا شود.

به گزارش «جام‌جم» به نقل از پایگاه خبری الغدپرس عراق نوشت: هدایایی که ابوبکر البغدادی برای اعضای راغب به ازدواج گروه تروریستی داعش در نظر گرفته، شامل یک باب منزل مسکونی با امکانات لازم و مبلغ یک هزار و ۲۰۰ دلار آمریکا است.

معمولا بذل و بخشش‌های غیرمعمول به حساب دیگران در اصطلاح عامیانه، بخشیدن از کیسه خلیفه نامیده می‌شود، اما خلیفه خودخوانده این بار ترجیح می‌دهد از غارت مردم عراق و سوریه و از کیسه پول‌های سرقتی از بانک‌ها و درآمد قاچاق سوخت، به اعضای این گروه تروریستی ببخشد.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه پیش از این نیز اعلام کرده بود که حقوق ماهانه هرکدام از اعضای این گروه در سوریه برای جنگجویان بومی (سوری) ۴۰۰ دلار به علاوه ۵۰ دلار برای هر فرزند، ۱۰۰ دلار حق همسر، تامین سوخت خودرو از ایستگاه‌های سوخت‌رسانی تحت سیطره این گروه، تامین سوخت حرارتی و همچنین اعطای منزل مسکونی در صورت نداشتن آن است و برای عضو غیر سوری، در کنار موارد فوق، ۴۰۰ دلار ماهانه دیگر نیز به عنوان «جبرانی مهاجرت» افزوده می‌شود.

به نظر می‌رسد این اقدام خلیفه خودخوانده داعش برای ترمیم چهره و پوشاندن فساد اخلاقی و جنایت‌های این گروه علیه مردم عراق و سوریه باشد. بدعت‌هایی مانند جهاد نکاح و تجاوز به نوامیس مردم این دو کشور در کنار تصاویر سرهای بریده بی‌گناهان طی هفته‌های گذشته، افکار عمومی مردم جهان و جامعه جهانی را به سوی اجماعی برای نابودی این گروه تروریستی سوق داده است.

در جدیدترین اقدامات ترمیمی از این دست، ابوبکر البغدادی به اعضای گروه خود دستور داده است که سَر ببرند اما تصاویر آن را منتشر نکنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=139648

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر