3

بعید است مربی مثل کی‌روش به فوتبال ایران بیاید

  • کد خبر : 139707
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است در صورتی که جدایی کارلوس کی روش از فوتبال ایران قطعی شود، بعید است مربی در سطح وی حاضر شود به تیم ملی کشورمان بیاید.

 
مهرداد میناوند در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: ما فرصت زیادی تا جام ملتهای آسیا نداریم. به نظر من کی روش در حال حاضر بهترین گزینه برای ما محسوب می‌شود. او حدود چهار سال است که این تیم را در اختیار دارد و با سختی و دشواریهای کار در فوتبال ایران آشناست. فدراسیون باید  به هر نحوی که شده او را برای تمدید قرارداد راضی کند. چون دیگر بعید است که مربی در سطح کی‌روش به فوتبال ایران بیاید.
چپ چای تیم ملی کشورمان در دهه ۷۰ در رابطه با برخی بند هایی که فدراسیون برای تمدید در قرارداد کی روش آورده ادامه داد: فدراسیون شروطی را برای تمدید قرارداد با کارلوس کی روش گذاشته که غیر منطقی است. مثلا اینکه او حتما باید از دو دستیار ایرانی در کادر فنی خود استفاده کند. در همه جای دنیا جزو اولین اختیارات هر مربی است که دستیارانش را خودش انتخاب کند.
وی ادامه داد: فدراسیون بهتر است که به جای این کار کلاس هایی را برای مربیان ایرانی بگذارد تا کی روش تجربه ها و داشته های خود را در این کلاس ها در  اختیار مربیان ما قرار دهد. این کار علاوه بر بالا رفتن سطح علمی مربیان ایرانی باعث به بالا رفتن سطح کیفیت فوتبال ما نیز کمک می کند.
هافبک پیشین پرسپولیس در خصوص عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی کشورمان در سالهای اخیر افزود: کی‌روش تاثیر زیادی در پیشرفت کیفیت فوتبال ایران در سالهای اخیر داشته و ما نتیجه آن را در بازیهای جام جهانی دیدیم. ما فوتبال را فقط در نتیجه آن می‌بینیم. در صورتی که نباید اینگونه باشد. کی روش به فوتبال ایران نظم بخشید و تیم خوبی  را برای جام جهانی ساخت که همان تیم بازی بسیار زیبایی را در مقابل فینالیست این جام  از خود به نمایش گذاشت. او از زمانی که به ایران آمد برای این جام جهانی برنامه داشت که با توجه به امکاناتی که در اختیارش بود عملکرد قابل قبولی داشت.
میناوند در پایان با بیان اینکه ما باید بلندمدت برنامه ریزی کنیم اظهار داشت: فدراسیون باید از الان برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۱۸ برنامه ریزی کند و چشم اندازی بلندمدت داشته باشد. کی روش باید از حالا نظارت ویژه ای بر روی تیم های پایه داشته باشد تا فوتبالیست‌های خوبی را برای آینده پرورش دهد و در مسابقات پیش رو از آنها استفاده کند. کی‌روش در جهان مربی شناخته شده‌ای است و برای کارنامه خودش هم که شده تمام تلاشش را می کند تا فوتبال ایران در دنیا شناخته شده شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=139707

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر