1

بیانیه عجیب وزارت ورزش؛ کی روش را همین امروز برگردانید!

  • کد خبر : 139722
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰

وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که فدراسیون فوتبال همین امروز برای بازگرداندن کارلوس کی‌روش به ایران و عقد قرارداد با او اقدام کند.

مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه، گفت: متاسفانه در روزهای گذشته چنین وانمود شده که وزارتخانه مخالف ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی فوتبال است و بر مبنای این گمانه زنی، تحلیل های نادرستی شکل گرفته است که لازم می دانم مواضع وزارتخانه در این باره را شفاف اعلام کنم.

وی با اشاره به استقلال فدراسیون ها در تصمیم گیری هایی از جنس انتخاب مربیان ملی، افزود: وزارت ورزش و جوانان هیچ گاه قصد ورود و دخالت در ماجرای کارلوس کی روش را نداشته است. حرفی هم اگر زده شده، صرفا نظر مشورتی و البته به احترام رسانه هایی بوده که گاهی پرسش هایی را مطرح کرده اند. با همه این احوال ما امیدواریم فدراسیون فوتبال مذاکره با کی‌روش را با هدف توافق درباره تمدید قرارداد ایشان ادامه دهد.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، ابراز امیدواری کرد که فدراسیون فوتبال با تصمیم گیری های درست، نشاط و امید را به فوتبال ایران باز گرداند.
وی افزود: واقعیت این است که فوتبال به عنوان پرطرفدارترین رشته ورزشی کشور همیشه می تواند نقش کلیدی در بالا بردن روحیه جوانان داشته باشد، لذا به مصلحت نیست در آستانه جام ملت ها، فعالیت های این رشته تحت الشعاع بحث هایی قرار گیرد که اساسا باید در فدراسیون و با درایت مدیران فدراسیون حل و فصل شود.
ناظمی تاکید کرد: تا جایی که ما اطلاع داریم و با استناد به حرف های کفاشیان، مذاکرات فدراسیون با ‌آقای کی روش به دلیل برخی جزئیات تاکنون به نتیجه نرسیده است. وزارت ورزش و جوانان امیدوار است فدراسیون فوتبال این مذاکرات را به سرعت به نتیجه برساند، البته با تاکید بر تفاهم و توافق با کی‌روش و حفظ منافع کلی فوتبال.

نکته جالب اینجاست که وزارت ورزش از مخالفان امضای قرارداد کی روش بوده است. اما از آنجاییکه فدراسیون می خواهد تمام تقصیرات ثبت نشدن قرارداد کی روش را گردن وزیر بیاندازد، این می تواند یک فرار رو به جلو و بسیار مناسب برای وزیر باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=139722

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر