1

صادق:اسماعیلی به دولت تحمیل شد/ باید در انتصاب چنین فردی مقاومت می‌کردم

  • کد خبر : 139867
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳

روزنامه “آفتاب یزد” در سرمقاله امروز خود مدعی شد مشاور رئیس جمهور در نشست خبری دیروز انتقاداتی را علیه معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری مطرح کرده است.

به گزارش  تسنیم، روزنامه اصلاح طلب “آفتاب یزد” در سرمقاله امروز خود با عنوان “دروغگویی بخش رسانه ای دولت راستگویان!” مدعی شده که منظور روحانی مبنی بر اینکه رسانه ها باید ضمن بیان انتقادات به کمک دولت بشتابند، رسانه هایی است که به گفته این روزنامه مستقل بوده و در انعکاس اخبار دولت رعایت انصاف و صداقت را کرده باشند و رسانه هایی که گاه و بی گاه و بی دلیل به دولت حمله ور می شوند نمی توانند کمکی نیز به دولت بنمایند.

این روزنامه که روز گذشته در نشست خبری رئیس جمهور اجازه سوال کردن نیافت در ادامه آورده است:”کسانی در صدر تیم رسانه ای دولت قرار گرفته اند که اعتقادی به خود دولت ندارند و افکار و عقایدشان تفاوت فاحشی با شخص روحانی دارد! تعجب نفرمایید این موضوع عین واقعیت است.”

این روزنامه مدعی است که خبرنگارش دومین فردی بوده که برای طرح سوال ثبت نام کرده است و می نویسد: “صادق، مشاور رسانه ای رئیس جمهور ساعت ۱۵:۲۳ در تماس با مدیرمسئول روزنامه اطمینان داده بود که سوال خبرنگار آفتاب یزد در لیست سوالات قرار دارد اما در کمال شگفتی به دلیل رفتار غیرمسئولانه پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری به آفتاب یزد اجازه طرح سوال داده نشده است. ”

همچنین آورده است در انتهای نشست خبری صادق مشاور روحانی از رسانه هایی که موفق به سوال از روحانی نشدند عذرخواهی کرده و مدعی شده است: “صادق از رفتار پرویز اسماعیلی انتقاد کرده و عنوان کرده است که وی به دولت تحمیل شده است و وظیفه من بوده که باید در انتصاب چنین فردی مقاومت می کردم و نکردم و انتقاد بر من وارد است و اختلافات در همین خصوص در دولت شدت گرفته است”.

این روزنامه با عصبانیت از دولت خواسته تا هرچه سریع تر تجدیدنظری در خصوص تیم رسانه ای انجام دهد و کسانی را که در راس تیم قرار گرفته اند و به شکل مشکوکی علیه دولت اقدام می کنند را برکنار کند و در پایان نوشته “این گل به خودی ها به نفع دولت نیست”.

این درحالی است که خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفته های “آفتاب یزد” مبنی بر انتقاد صادق علیه اسماعیلی را تکذیب کرده و آورده است: بعد از پایان نشست من و تعدادی از خبرنگاران (خبرنگار روزنامه افتاب یزد هم در همین جمع حضور داشت) جهت گلایه نزد اقای صادق مشاور رییس جمهور رفتیم. وی از خبرنگار باشگاه خبرنگاران و دیگر رسانه هایی که فرصت سوال از رییس جمهور را نیافتند عذرخواهی کرد و اظهارات جنجالی نقل شده به نقل از اقای صادق در این جمع رسانه ای در روزنامه افتاب یزد صحت ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=139867

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر