1

ریزش ساختمان ۴ طبقه در خیابان زرتشت

  • کد خبر : 140004
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش بخش‌هایی از یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی در خیابان زرتشت خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: عصر امروز یک مورد حادثه ریزش آوار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش نشانان چند ایستگاه به همراه عوامل گروه نجات و تجهیزات مخصوص به محل حادثه واقع در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان زرتشت اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل افزود: پس از حضور آتش نشانان مشاهده شد که بخش‌هایی از یک ساختمان ۴ طبقه قدیم‌ساز در مجاورت یک ساختمان در حال ساخت که در مرحله اسکلت بندی بود ریزش کرده است.

ملکی با بیان اینکه هم اکنون عملیات آتش نشانان برای یافتن محبوس شدگان احتمالی این حادثه ادامه دارد، گفت:‌ تا به این لحظه دو نفر از ساکنان این ساختمان مسکونی به سلامت از طبقات خارج شده و به محل امن انتقال داده شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به تکمیل کامل این ساختمان از سوی عوامل آتش نشانی گفت: هم اکنون عملیات جست‌وجو در زیر آوار و داخل ساختمان به منظور یافتن حادثه دیدگان احتمالی ادامه دارد اما تا به این لحظه این حادثه مورد مصدوم وفوتی نداشته است.

ملکی با بیان اینکه ساختمان مجاور گودبرداری نشده بود، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی و سازمان نظام مهندسی بررسی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=140004

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر