2

منطقه آزاد ارس ظرفیت لازم برای ایجاد شتاب در اقتصاد آذربایجان شرقی را دارد

  • کد خبر : 140012
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد ارس توانایی ایجاد تحول در اقتصاد آذربایجان شرقی را دارد.

افق نیوز/غلامرضا تاجگردون عصر دوشنبه در نشست مشترک اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با  معاون سرمایه‌ گذاری‌ شورای عالی مناطق آزاد کشور و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در جلفا با تاکید بر اینکه پروژه های ملی و تاثیرگذار منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس را حمایت می کنیم، افزود: این منطقه از پتانسیل های خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به ضرورت جذب سرمایه گذارهای خارجی به این منطقه گفت: منطقه آزاد ارس حتی توانایی نقش آفرینی در اقتصاد ملی را نیز دارد که امیدواریم از این فرصت ها استفاده شود.

تاجگردون با اشاره به اینکه ارس امتیازات بسیاری در منطقه دارد، اظهار داشت: منطقه آزاد ارس ظرفیت لازم برای ایجاد شتاب در اقتصاد آذربایجان شرقی و نقش آفرینی در اقتصاد ملی را دارد.

مهر/وی با بیان اینکه از پروژه هایی که در توسعه اقتصاد استان و کشور موثر باشند حمایت می کنیم، گفت: ویژگی های خاص منطقه آزاد ارس این منطقه را از سایر مناطق آزاد کشور متمایز کرده است که باید از این مزیت ها استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=140012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر