1

زنانی که به اجبار طلاق گرفتند + تصاویر

  • کد خبر : 140020
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶

مدل رفتار مسعود و مریم رجوی، تناقضی عجیب را برای اعضای سازمان همواره ایجاد می‌کرد و این تصور را نمایان می‌نمود که گویی در عالمی نوین در حال تنفس هستند.

وب سایت “رجویسم” متعلق به اعضای جدا شده از گروهک تروریستی منافقین به نفاق سرکردگان منافقین( مسعود و مریم رجوی) اشاره و تصاویری را از داخل پادگان اشرف منتشر نمود.

در بخش هایی از این گزارش آمده است:
“یکی از منظرهای مواجهه با جریان نفاق سو استفاده ایشان از مولفه هایی است که با اعتقادات اصیل شباهت دارد. مسعود رجوی همیشه در ابتدای سخنرانی هایش در پادگان اشرف مقتدای خود را پیامبر اکرم و امام حسین(ع) معرفی می‌کرد و این در حالی بود که خودش بهتر می دانست که مقتدایش صدام،آمریکایی ها و صهیونیستی هایی هستند که برایشان مزدوری و جاسوسی می کند.

رجوی متن زیارت نامه های مربوط به ائمه را با جای‌گذاری نام خودش تغییر می‌داد و جالب‌تر اینجاست که نماز جماعت در پادگان اشرف اجباری بوده است و اگر کسی در ان شرکت نمی کرد تنبیه می شد.

این مدل رفتار تناقضی عجیب را برای اعضای سازمان همواره ایجاد می‌کرد و این تصور را نمایان می‌نمود که گویی در عالمی نوین در حال تنفس هستند و این در حالی بود در این دنیای ترسیم شده رجوی هر عمل شنیع و جنایتی نیز جای داشت.

از مثله کردن افراد، طلاق های اجباری، تجاوز روزانه به مردان و زنان تا زنده بگور کردن اعضای سازمان در پستوهای پادگان اشرف در رویه نفاق دیده می‌شود.

تصاویر زیر به بخشی از زوایای دیده نشده از زندگی منافقین در پادگان اشرف اشاره دارد:

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=140020

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر