2

این منوی هتل است یا دبستان؟+تصویر

  • کد خبر : 140031
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶

پس از اعلام وزارت آموزش و پرورش مبنی بر معرفی مدارس غیر انتفاعی که بیش از حد ممکن برای ثبت نام دانش آموزان از والدین شهریه می گیرند، یکی از مخاطبان از دریافت شهریه هنگفت یکی از دبستان های غیر انتفاعی در منطقه شهرک غرب تهران خبر داد.

به گزارش فرارو، براساس این گزارش دبستان مورد نظر  به والدین دانش آموزان پایه های چهارم و پنجم دبستان اعلام کرده است باید شهریه ۱۱ میلیونی برای سال تحصیلی ۹۳-۹۴ پرداخت کنند. لیست جزییات شهریه اعلام شده بیشتر شباهت به منو رستوران ها دارد. از نکات جالب توجه این است که لیست مورد نظر بر روی سر برگ دبستان تنظیم نشده است و شکلی غیر رسمی دارد. والدین هم حق انتقال آن به خارج از مدرسه را ندارند و در مدرسه باید آن را امضا کنند و پرداخت مبالغ مورد نظر را متعهد شوند.

در این لیست (منو) در ابتدا یک شهریه مصوب بیش از سه میلیون تومانی به عنوان شهریه پایه ذکر شده است و ذیل آن تعداد زیادی عنوان فرعی دیگر با رقم های نجومی عنوان شده است. در انتهای لیست مجموع رقم شهریه ۸ میلیون تومان اعلام شده است، اما این پایان ماجرا نیست چرا که به والدین دانش آموزان اعلام شده است که رقم هزینه غذا و شهریه نیز باید پرداخت شود که مجموعا ۱۱ میلیون تومان می شود. مسئولین دبستان ادعا کرده اند که این شهریه به تائید آموزش و پرورش منطقه رسیده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=140031

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر