3

انتخاب هیات رئیسه دستور جلسه امروز شورا/ قناعتی در رای گیری شرکت می کند

  • کد خبر : 140070
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

بخش نخست جلسه امروز شورا به صورت غیرعلنی و با ۴۵ دقیقه تاخیر آغاز شد. به گفته سخنگوی شورای شهر تهران انتخاب هیات رئیسه به عنوان دستور جلسه مطرح است.

 بخش غیر علنی جلسه روز سه شنبه شورا با قرائت آیاتی از سوره آل عمران توسط حجت الاسلام ناصحی آغاز شد که به موضوع جنگ احد و پیروزی و شکست مسلمانان مربوط بود.

همچنین پیش از آغاز جلسه تقی پور سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد قناعتی خود را به جلسه رای گیری خواهد رساند و به همین دلیل انتخاب هیات رئیسه به عنوان دستور جلسه مطرح است.

اقبال شاکری نیز اعلام کرد: شب گذشته برخی از اعضا برای عرض تسلیت به خانه قناعتی رفته و او تاکید کرده خود را به جلسه امروز خواهد رساند.

محمد حقانی نخستین عضو شورای شهر بود که به صحن آمد . همچنین ابراهیم شیبانی برخلاف همیشه ساعت هشت و ۴۵ دقیقه به صحن غیر علنی شورا آمد.

یکی از نکات قابل توجه حضور همزمان سرخو و راستگو و رضازاده و ساعی در جلسه امروز شورا بود.

همچنین ناصحی به خبرنگار مهر گفت: ما امروز گزینه احسن رو انتخاب می کنیم و چمران نیز در پاسخ به خبرنگاران اعلام کرد هنوز مشخص نیست جلسه رای گیری چه خواهد شد.

پیر هادی نیز به شوخی به خبرنگاران گفت: نتیجه دو بر دو به نفع داور است. همچنین اعلام شد علی صابری عضو دیگر شورا دچار سانحه تصادف شده اما خود را به جلسه امروز می رساند.

شایان ذکر است احمد مسجد جامعی رییس شورای شهر تهران نیز تصریح کرد: به احترام قناعتی تا ساعت ۱۱:۳۰ صبر کرده و احمد دنیامالی را به نمایندگی از اعضای شورا به دنبال ایشان می فرستیم تا پس از آمدن قناعتی رای گیری آغاز شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=140070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر