1

جریمه ۵/ ۱ میلیاردی سه دفتر مسافرتی

  • کد خبر : 140128
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، از جریمه نقدی یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریالی، سه دفتر خدمات مسافرت هوایی استان خراسان رضوی به دلیل گرانفروشی خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، مرتضی دهقان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به دور پایانی سفرهای تابستانی و پیش رو بودن ایام ولادت با سعادت ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع)، سازمان هواپیمایی کشوری در اجرای وظایف نظارتی خود و به منظور کنترل بازار فروش بلیت هواپیما، دو گروه مجرب از بازرسان خود را برای بازرسی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی استان خراسان رضوی اعزام کرد.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: پس از بازرسی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی شهر مشهد، ۱۱دفتر متخلف شناسایی شد که برابر نوع تخلف برای ۸ دفتر متخلف اخطار کتبی به همراه درج در پرونده صادر شد.

دهقان  افزود: سازمان هواپیمایی کشوری در بازدید های خود گروه های بازرسی را در ایام پایانی تعطیلات تابستانی جهت کنترل بازار و برخورد قاطع با دفاتر متخلف به استانهای سراسر کشور اعزام می کند.

دهقان یادآور شد: شهروندان و مسافران گرامی نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی موارد را از واحد رسیدگی به شکایات سازمان با شماره تلفن ۶۱۰۲۲۳۵۵ پیگیری کنند تا در اسرع وقت اقدام شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=140128

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر