2

رینالدو از تیم استقلال به فیفا شکایت کرد

  • کد خبر : 14068
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۱

پایگاه افق به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمد حیرانی مشاور بین الملل باشگاه استقلال با اشاره به حکم فیفا در مورد بدهی به این بازیکن گفت: هفته پیش این حکم به دستمان رسید که در آن ریز مطالبات “پائولو رینالدو” پرویی -بازیکن کنونی تیم کیه‌وو-  آمده است. بر اساس شکایت مدیربرنامه های این بازیکن، رینالدو […]

پایگاه افق به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمد حیرانی مشاور بین الملل باشگاه استقلال با اشاره به حکم فیفا در مورد بدهی به این بازیکن گفت: هفته پیش این حکم به دستمان رسید که در آن ریز مطالبات “پائولو رینالدو” پرویی -بازیکن کنونی تیم کیه‌وو-  آمده است. بر اساس شکایت مدیربرنامه های این بازیکن، رینالدو بیش از یکصد هزار دلار از استقلال طلب دارد که به این رقم باید جریمه دیرکرد هم افزود.

وی گفت: در حکم فیفا آمده که اگر تا یک ماه این مطالبات پرداخت نشود، فدراسیون بین المللی فوتبال تصمیمات سخت گیرانه تری اتخاذ خواهد کرد و اولین آن کسر ۶ امتیاز از تیم استقلال است، کما اینکه به تازگی این اتفاق برای یکی از تیم های لیگ برتری سال گذشته افتاد.

حیرانی افزود: تعجب بر انگیز اینکه رینالدو دستمزد آبان ماه سال ۱۳۸۸ خود را هم نگرفته و این در شرایطی است که استقلال در آن زمان مشکلات مالی نداشت و جریمه این دیرکرد ها به همراه مطالبات معوقه بدهی استقلال را به این بازیکن سنگین تر می کند.

مشاور بین الملل باشگاه استقلال تاکید کرد: با راهنمایی کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در مهلت تعیین شده درخواست تجدید نظر خود را به فیفا ارسال کردیم اما هنوز فیفا به این نامه ما پاسخی نداده است. در صورتی که این درخواست مورد پذیرش فیفا قرار نگیرد، استقلال تنها ۲۰ روز برای پرداخت این پول فرصت دارد.

حیرانی عنوان کرد: این نخستین بار در تاریخ باشگاه استقلال است که اختلافات مالی با یک بازیکن به فیفا کشیده می شود و فیفا دراین مورد تصمیم می گیرد و حالا مدیران استقلال باید تاوان سهل انگاری گروه قبلی را بپردازند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر