1

تمام فرهنگیان، عضو صندوق ذخیره فرهنگیان می شوند

  • کد خبر : 141206
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

در راستای سیاست ها و اهداف دولت «تدبیر و امید» برای ارتقای معیشت فرهنگیان و بهره مندی کلیه معلمان کشور از مزایا و خدمات موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، از مهرماه سال جاری تمامی فرهنگیان غیر عضو، به عضویت این صندوق درمی آیند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، به دنبال پیشنهاد مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان مبنی بر عضویت تمامی فرهنگیان و بهره مندی آنها از مزایا و خدمات این صندوق، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با صدور بخشنامه ای به تمام استان ها اعلام کرد که از مهرماه ١٣٩٣ تمامی فرهنگیان غیر عضو، به جمع خانواده اعضای صندوق می پیوندند.

در این بخشنامه به تقویت و استفاده هرچه بیشتر و بهتر از ظرفیت های صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان امری مهم و سازنده برای رفاه و بهبود معیشت فرهنگیان تاکید شده است.

در بخشنامه شماره ٧٠٠/١٢٠٣٣٣ تاریخ ١٣٩٣/٠۶/١٧ معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آمده است: از آنجایی که در نظر است کلیه کارکنان رسمی وزارت آموزش و پرورش به عضویت صندوق ذخیره فرهنگیان درآیند، از مهرماه ١٣٩٣ فرهنگیان غیرعضو نیز به خانواده اعضای صندوق ملحق خواهند شد تا از مزایای متعدد این سرمایه گذاری بهره مند شوند. بدیهی است معادل سرمایه گذاری عزیزان فرهنگی – سهم دولت محترم و سود متعلقه به فرهنگیان گرامی اختصاص خواهد یافت.

بر اساس این بخشنامه، هر یک از اعضای جدید که تمایل به عضویت در صندوق ذخیره نداشته باشند می توانند انصراف خود را کتباً تا ١٣٩٣/٠٧/١٠ به ادارات مربوطه اعلام نمایند.

اجرایی شدن امکان سپرده گذاری بازنشستگان

در این بخشنامه در خصوص تمایل عضویت برخی بازنشستگان در صندوق ذخیره فرهنگیان نیز آمده است که بازنشستگان گرامی که تمایل به سپرده گذاری در صندوق دارند می توانند از همین تاریخ (مهرماه) تقاضای خود را کتبا اعلام نمایند. لازم به ذکر است این عزیزان آورنده سهم دولت نداشته و از مزایای سود سپرده گذاری پس انداز خود بهره مند خواهند شد.

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در پایان ضمن تاکید بر اطلاع رسانی و تببین دقیق مزایای این سرمایه گذاری، که برای دوران اشتغال و بازنشستگی فرهنگیان عزیز مزایای فراوانی به همراه خواهد داشت، اجرای دقیق مفاد این بخشنامه را خواستار شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=141206

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر