1

پورحیدری از سمت مدیر فنی استقلال کناره گیری کرد

  • کد خبر : 141261
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶

باشگاه استقلال در راستای کم کردن هزینه‌ها و رساندن جمع آن به پایین‌تر از سقف قرارداد، به منصور پورحیدری اعلام کرده که پست ریاست کمیته فنی در چارت این باشگاه وجود ندارد و در پی این بررسی و بحث منصور پورحیدری از این پست کناره گیری کرد.

منصور پورحیدری به دلیل بالا بودن مبلغ قراردادها در باشگاه استقلال نسبت به سقف تعیین شده توسط سازمان لیگ، از ریاست کمیته فنی این باشگاه کنار کشید.
منصور پورحیدری که سال‌ها در عمل کار مدیر فنی استقلال را انجام می‌داد و در دوره حضور او در این پست طی چهار سال گذشته یک مقام قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی در لیگ برتر یک نایب قهرمانی در لیگ و رسیدن به چهار تیم برتر آسیا برای استقلال به دست آمده بود، از این سمت کناره گیری کرد.
باشگاه استقلال در راستای کم کردن هزینه‌ها و رساندن جمع آن به پایین‌تر از سقف قرارداد، به منصور پورحیدری اعلام کرده که پست ریاست کمیته فنی در چارت این باشگاه وجود ندارد و در پی این بررسی و بحث منصور پورحیدری از این پست کناره گیری کرد. البته ایشان هنوز عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هست.
مهر/به نظر می‌رسد این اتفاق یکی از مواردی است که استقلال در مدارک اخیر خود برای پایین‌تر بردن هزینه‌هایش به سازمان لیگ ابلاغ کرده است. اگرچه پورحیدری یکی از تاثیر گذارترین افراد در بخش فنی باشگاه استقلال بود و به نظر می‌رسد استقلال “هزینه بالایی” برای پایین آوردن قراردادهایش پرداخت کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=141261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر