1

تخلفی که صلاح نیست فاش شود!

  • کد خبر : 141336
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۷:۲۹

آنچه مسلم است اینکه در قصه کارت‌های پایان خدمت تخلف بزرگی صورت گرفته؛ تخلفی غیر‌قابل انکار که افکار عمومی منتظر اعلام حکم متخلفان آن از سوی مراجع ذی‌صلاح است.

روزنامه جوان نوشت: آنچه مسلم است اینکه در قصه کارت‌های پایان خدمت تخلف بزرگی صورت گرفته است؛ تخلفی غیر‌قابل انکار که افکار عمومی منتظر اعلام حکم متخلفان آن از سوی مراجع ذی‌صلاح است.
چند ماه گذشته اما هنوز مسئله آنطور که باید و شاید مورد کنکاش واقع نشده و هر روز خبری ناقص به بیرون درز پیدا می‌کند که بله مسئولان در حال پیگیری هستند و تاکنون به این نتیجه و آن نتیجه رسیده‌ایم.

آخرین خبری که پیرامون کارت‌های جعلی پایان خدمت رسانه‌ای شد، قطعی شدن تخلف عده‌ای از فوتبالیست‌ها بود؛ عده‌ای که عنوان می‌شد بازیکنان مطرح، بزرگ و ملی هستند اما وقتی اسامی اعلام شد نه خبری از بازیکنان مطرح بود نه از آنها که نام بزرگ دارند و ملی‌پوش هستند، فقط عده‌ای گمنام نام برده شدند که پیش از این هم می‌شد حدس زد به دلیل نداشتن پارتی و کسی که دنبال کار‌شان باشد باید پاسخگوی تمام تخلفات صورت گرفته باشند و جای همه چوب بخورند.

حالا سؤال اینجاست تکلیف آن مثلاً فوق‌ستاره‌هایی که هر روز تیتر یک روز‌نامه‌ها بودند که به فلان علت و به دلیل از خدمت معاف شدند، چیست؟ آنها که با خیال راحت مرتکب تخلف بزرگی چون جعل سند شده‌اند و با‌خیال راحت‌تر به زندگی ادامه می‌دهند و میلیارد، میلیارد روی هم می‌گذارند و تازه از زمین و زمان هم طلبکار هستند.  بحث این است که تخلف بزرگی صورت گرفته، اما اینکه چرا متخلفان وقیح‌تر از گذشته در جامعه قدم می‌زنند و به همه نیشخند می‌زنند سؤالی است که ذهن هر آدم منصفی را به خود مشغول می‌کند.  دیروز خبر دیگری هم رسانه‌ای شد و آن اینکه گواهینامه رانندگی برخی از بازیکنان بزرگ نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. طبیعی است وقتی کسی کارت پایان خدمت جعلی داشته باشد حتی اگر گواهینامه خود را با طی مراحل قانونی اخذ کرده باشد با مشکل رو‌به‌رو است، البته توجه داشته باشید آنها که مدارک کارت پایان خدمت را جعل می‌کنند و به راحتی کارت می‌گیرند به طور حتم از پس جعل مدارک و اخذ گواهینامه جعلی نیز بر‌خواهند آمد.

به قول معروف «هر دم از این باغ بری می‌رسد، تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد.» ولی آنچه مهم است اینکه کدام مسئول و چگونه قرار است این تخلفات بی‌شمار را رسیدگی کند و آیا اگر رسیدگی شد می‌توان امید آن را داشت که درست رسانه‌ای شود و متخلفان به سزای عمل خود برسند.
در قصه کارت‌های پایان خدمت که تاکنون این اتفاق رخ نداده، برای مسئله گواهینامه‌ها نیز بعید به نظر می‌رسد رخداد جدیدی به وقوع بپیوندد، چون قبلاً هم ثابت شده فوق‌ستاره‌ها و بازیکنان مثلاً بزرگ اینقدر زد و بند دارند که کسی نتواند بگوید بالای چشمتان ابرو است.  گفته می‌شود که قرار است اسامی آنها با صلاحدید بزرگان و رؤسای فوتبال اعلام شود. حالا شما پیدا کنید این صلاح چیست که به عده‌ای اجازه تخلف می‌دهد و عده‌ای هم هستند که تخلف آنها را به هر شکل ممکن لاپوشانی کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=141336

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر