4

ترکی:گام برداشتن در مسیر شهدا بهترین راه مبارزه با جنگ نرم است

  • کد خبر : 141582
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران با اشاره به جنگ نرمی که دشمنان در برابر کشور به راه انداخته اند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در اولویت امور کشور باشد زیرا گام برداشتن در مسیر شهدا بهترین راه مبارزه با جنگ نرم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ نعمت الله ترکی در یادواره شهدای تخریب گردان ۱۰ سیدالشهدا که با حضور فرماندار قدس، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، رئیس بنیاد شهید شهرستان های استان تهران، پدر شهید فهمیده و روسای سپاه و دیگر ادارات این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: خانواده های شهدا هیچ انتظاری از مسئولان ندارند ولی این وظیفه بر دوش همه است که از آن ها دلجویی کنند.

وی افزود: یکی از راه هایی که کشور می تواند از طریق آن با جنگ نرم دشمنان علیه ایران، مبارزه کند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و این دستگاه های فرهنگی هستند که در این راه بیشترین بار مسئولیت را بر دوش دارند.

این مسئول ادامه داد: مهمترین دستگاهی که تاثیر بسیاری در این زمینه دارد رسانه ملی است، در این خصوص کار انجام شده اما در برابر حجم انبوهی از برنامه هایی که رسانه های بیگانه ساخته اند بسیار اندک است لذا باید تلاش شود در حوزه رسانه های صوتی و تصویری که تاثیر بیشتری دارند کار اصولی انجام شود.

ترکی تصریح کرد: رسانه های قدرتمندی مانند هالیوود با هزینه میلیاردها ریال تلاش دارند قهرمان سازی کنند در حالی که کشور ما در هشت سال جنگ تحمیلی قهرمانان بی نظیری به خود دیده که با اندک سرمایه ایی می توان آن ها را به نسل جوانی که جنگ را درک نکرده اند، معرفی کرد.

وی اظهار داشت: جوانانی که بدون سلاح پیشرفته در برابر ارتش تا بن دندان مسلح عراق که مستقیما توسط ۳۸ کشور دنیا حمایت می شد، ایستادند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک این مملکت به دست دشمنان بیفتد، این ایثار و از خودگذشتگی آن ها است که کشور ایران اکنون در بین این همه کشور بحران زده در آرامش کامل بسر می برد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران گفت: این یادواره مخصوص شهدای گردان تخریب است، افرادی که در این گردان ها فعالیت می کردند با شجاعت تمام و با دستان خالی وارد میدان مین می شدند و تا جایی که امکان داشت با خنثی کردن مین ها و پس از آن با گذشتن از جان خود مسیر را برای دیگر همرزمانشان پاکسازی می کردند، دشمنان هنوز از ترس این مردم دلیر ایران است که به خود اجازه حمله به ایران اسلامی را نمی دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=141582

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر