1

عاقبت یک خائن !

  • کد خبر : 141613
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

خود او هم متوجه موضوع شده و به ماموران گفته بود که جان من در خطر است و امکان دارد به من حمله کنند. به همین خاطر به او یک اتاق داده و برایش نگهبان گذاشته بودند…

خاطرات اسارت در کنار همه سختی ها و عذاب‌هایش برای آزادگان ما شیرینی خودش را هم دارد. لحظاتی که دور از خانواده و در سرزمینی غریب سپری شد اما شاهنامه ای بود که آخرش خوش درآمد. آنچه می خوانید بخشی از خاطرات آزاده رضا کاکا است:

 

یکی از کسانی که جاسوس عراقی ها بود و مرتباً اسرا را اذیت می کرد، شخصی بود به نام «رحمتی». یکی از اسرا با این شخص مشکلی پیدا کرده بود و هرچه سعی می کرد از راه صحبت این مشکل را برطرف کند، میسر نمی شد. بالاخره تصمیم گرفت که به طریقی از او انتقام بگیرد.

 

خود او هم متوجه موضوع شده و به عراقی ها گفته بود که جان من در خطر است و امکان دارد اسرا به من حمله کنند. به همین خاطر به او یک اتاق داده و برایش نگهبان گذاشته بودند.

 

آن برادر اسیر یک روز ظهر همراه با چند نفر دیگر به اتاق او می روند تا یک بار دیگر با او صحبت کنند تا دست از کارهایش بردارد ولی گویا مؤثر واقع نمی شود و آنها هم که فرصت را مناسب می بینند، کارش را یکسره می کنند. نگهبانان وقتی متوجه می شوند، آن چند نفر را کتک مفصلی می زنند و بعد هم به بغداد می برند و زندانی می کنند که تا آخر اسارت در زندان می مانند.

 

سایت جامع آزادگان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=141613

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر