2

چهاردهمین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد

  • کد خبر : 141650
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲

در راستای هم‌افزایی و ارتباط مؤثر بین روابط‌عمومی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های تابعه، چهاردهمین نشست با موضوع مدیریت رسانه‌های جمعی در راستای معرفی و حفظ منافع مؤسسه و شرکت‌های تابعه برگزار شد.

به گزارش افق به نقل روابط عمومی و امور بین‌الملل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، در این نشست که ١٩ شهریور ١٣٩٣ در سالن جلسات شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان با حضور مدیر عامل و مدیر سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان، مدیر و کارشناسان روابط عمومی مؤسسه و مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه برگزار گردید، بر هم‌افزایی روابط‌عمومی‌ها در جهت حفظ منافع فرهنگیان عضو مؤسسه تأکید شد.

nn

دکتر یاسر ضیایی، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان با اشاره به عملکرد موفق روابط عمومی مؤسسه در زمینه حفاظت از منافع شرکت‌های تابعه در بازار بورس، گفت: مدیریت رسانه‌ها در زمینه بازار بورس بسیار مهم است زیرا یک لحظه غفلت در این حوزه، ضررهای بسیار زیادی متوجه مجموعه صندوق خواهد کرد. در عین حال نظارت دقیق بر مطالب رسانه‌ها و اقدام به موقع در انتشار اخبار و اطلاعات مناسب، تأثیر بسزایی بر افزایش اعتبار و ارزش شرکت‌های بورسی مؤسسه می‌شود که روابط عمومی و امور بین الملل صندوق در این زمینه کاملاً موفق عمل کرده است.

روابط عمومی 4

شریف خسروی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مؤسسه که به تازگی به عنوان فرماندارکنگاور معرفی شده،  نیز ضمن تأیید سخنان دکتر ضیایی، بر لزوم توجه روابط عمومی‌ها بر تعامل مؤثر با رسانه‌ها تأکید کرد.

وی همچنین گفت: نشست‌های روابط عمومی مؤسسه و شرکت‌های تابعه باید به‌طور مرتب و با موضوعات مشخص برگزار شود تا هم‌افزایی و رابطه تنگاتنگ شرکت‌های مجموعه صندوق دچار خدشه نشود.

روابط عمومی 3

در این نشست همچنین تمامی مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه گزارشی از اخبار و فعالیت‌های شرکت متبوع خود ارائه و همچنین پیشنهادهایی درباره برگزاری نشست‌های روابط عمومی مطرح کردند.

در پایان نیز از زحمات شریف خسروی به عنوان مدیر موفق روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تقدیر شد.


دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط صندوق ذخیره فرهنگیان در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=141650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر