1

سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب جذابترین چهره نقل و انتقالات

  • کد خبر : 141655
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیشنهادی که به علی کریمی برای بازگشت به میادین داده بود گفت: من از ایشان خواسته ام به عنوان بازیکن به پرسپولیس برگردد نه مربی.

حمید درخشان ضمن بیان این مطلب افزود: پیغام علی کریمی برای پرسپولیسی ها عالی بود. من واقعا از او ممنونم که سعی دارد به پرسپولیس این مردم کمک کند اما دلم می خواهد علی روی پیشنهاد من بیشتر فکر کند.

وی افزود: من می خواهم کریمی کنار ما باشد زیاد هم به او فشار نمی آوریم همینکه در هر بازی نیم ساعت هم کنارمان باشد کافی است. اگر توانست بیشتر بازی کند که بهتر اما به تجربه و توان او نیاز داریم و دوست دارم بیشتر فکر کند و به تیم خودش برگردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: خیلی اتفاق افتاده که بازیکنان بزرگ پس از خداحافظی با درخواست کمک باشگاه متبوعشان به فوتبال برگشته اند، قصد داریم اگر علی برگشت برای وی یک بازی خداحافظی بسیار بزرگ و خوب هم برگزار کنیم چرا که هر بازیکن بزرگی آرزو دارد با پیراهن تیم خودش خداحافظی کند و این حق کریمی است.

درخشان ادامه داد: در واقع او هم به ما کمک می کند و هم به هواداران آنچه می خواهند را ارائه می دهد و هم خودش غریبانه از فوتبال نمی رود البته بازگشت او بیشتر به ما کمک می کند تا خودش، باز هم می گویم که بیشتر فکر کند چرا که تا جایی که من می دانم بدنش هم هنوز آماده است.
درخشان در مورد اینکه علی کریمی را فقط به عنوان بازیکن می خواهد و نه مربی گفت: بله کریمی را به عنوان بازیکن می خواهم. او پس از طی دوره های مربیگری، مربی بزرگی می شود و می تواند به تیمش خدمت کند.

درخشان در مورد انتشار خبری مبنی بر اینکه تا زمانی که در پرسپولیس است دستمزد می گیرد گفت: چنین قراردادی نبسته ام. قرارداد من تا پایان فصل است و این قرارداد نکته مبهم ندارد. نمی دانم چرا برخی به شدت سعی می کنند من را مربی موقت نشان بدهند اما مربی موقت نیستم.

درخشان در مورد کارت معافیت ماهینی و پولادی و احتمال محرومیت خانزاده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به خبرنگار گفت: مشکل ما فقط این بازیکنان که نام بردید نیستند چند مصدوم هم روی دست ما مانده است و به شدت به بازیکن نیاز داریم آنهم در چند پست مختلف. امیدوارم خانزاده محروم نشود چون در شرایط فعلی بازیکن هم نمی توانیم جذب کنیم اما در برنامه هایمان هست که در اولین فرصت چند بازیکن به پرسپولیس اضافه کنیم.

سرمربی سرخپوشان تهرانی افزود: حقیقتش را بخواهید من تا به حال پرسپولیس را اینقدر خالی از بازیکن ندیده بودم. گرچه بازیکنان خوبی داریم که می توانند با تلاش شرایط پرسپولیس را بهتر کنند اما از نظر کمیت و تعداد واقعا پرسپولیس در فقر به سر می برد.

حمید درخشان با تاکید بر اینکه تاکنون با هیچ تیمی به استقلال نباخته است گفت: من تاکنون در ۹۰ بازی هرگز به استقلال نباخته ام و این تیم را بارها برده ام از آن برد تاریخی سه بر صفر با پرسپولیس بگیرید تا برد دو سال پیش مقابل این تیم با داماش.

درخشان را به سال ۷۵ می بریم و دیداری که سه بر صفر در آن پرسپولیس با مربیگری درخشان استقلال را شکست داد سرمربی پرسپولیس در این رابطه می گوید: آن سال ما واقعا خوب بودیم، پرسپولیس من تا قبل از بازی با استقلال ۴۵ یا ۴۶ گل زده بود و آخر فصل هم با ۵۷ یا ۵۸ گل قهرمان لیگ شد.

وی افزود: هیچکس فکر نمی کرد بتوانیم چنین کار بزرگی را انجام دهیم اما سه گل به استقلال زدیم. گل آخر را بهنام طاهر زاده زد او را در دقیقه ۸۰ به میدان فرستادم وی آخرین تعویض من بود و گل سوم را هم زد تا یکی از بهترین بردهای پرسپولیس در دو دهه اخیر رقم بخورد ،تا جاییکه من می دانم پس از آن هرگز پرسپولیس نتوانسته استقلال را سه بر صفر ببرد.
و آن دیدار جنجالی و نیمه تمام سال ۱۳۷۳ هم برای درخشان که سرمربی پرسپولیس بود خاطره دارد. درخشان که انگار هنوز از داوری آن دیدار دلخور است به مهر می گوید: من هنوز از داور آن بازی (ابهران) گلایه دارم اشتباهات فاحش داوری و جهت گرفتن برای تیم مقابل تحت تاثیر عوامل بیرونی آن بازی را به جنجال کشید وگرنه آن بازی ۲-۲ و  ناتمام را هم می توانستیم با اختلاف گل ببریم اما آن دیدار به جنجال کشیده شد و مجتبی محرمی و امیر قلعه نویی با هم درگیر شدند.

حمید درخشان در پایان افزود: قدرت پرسپولیس در تماشاگرانش است، ما سخت می کوشیم تا تمام نقاط ضعف پرسپولیس را پوشش دهیم اما به زمان و حمایت مردم نیاز داریم و آرامش اگر آرامش بدهند و از جوانهای تیم حمایت کنند نتیجه می گیریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=141655

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر