5

پژمان جمشیدی و کادوهای روز تولدش +تصویر

  • کد خبر : 141729
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

پژمان جمشیدی این روزها فعالیت بسیاری در فضای مجازی دارد و با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش اعلام کرد این ها کادوهایی است که وی برای تولدش دریافت کرده است.

«پژمان جمشیدی» یکی از فوتبالیست های سابق تیم پرسپولیس است که بعد از دوران فوتبال حرفه ای به شهرت بسیاری رسید. شاید بتوان گفت شهرت او در زمینه بازیگری و بعد از سریال «پژمان» به نوعی بیش از شهرت او در زمان فوتبال بازی کردن است.

او در یادداشتی که برای روز تولدش (۲۰ شهریور) منتشر کرد نوشت:
سلام ٣٧سال پیش توهمچین روزی دربیمارستان آریای تهرون متولد شدم. آدم تو زادروز به دنیا اومدنش حس عجیبی داره. از طرفی سرعت گذر لحظات تلخ و شیرین پشت سر و از طرفی شادی بودن و همچنان ادامه دادن. ولی من شاکر آفریدگارم، سپاسگذار برای داشتن ایران، وطنی که توش پا به جهان گذاشتم و خانواده ای که از نگاه من بهترین هستند و عشق برای من با اونها پررنگتره.شکرگذار به خاطر رسیدن به خیلی چیزهایی که آرزوشونو داشتم و ممنون این همه لطفی که ازطرف شما بهم میرسه و واقعا نمیدونم لیاقتشو دارم یا نه. ولی اینو میخوام فریاد بزنم که اگر روزی هم نبودم از من یادگار بمونه که من خوشبخت ترین پژمان دنیا بودم و خواهم بود. آره خوشبختترین. در ضمن توعکس،منم با تعدادی از هدایایی که بعد از تئاتر آرسنیک بهم دادین. بی نهایت خوشحالم کردین. دوستون دارم. ارادتمند همیشگیتون. پژمان.

پرشین وی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=141729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر