1

روی نیمکت پرسپولیس جام جهانی را از دست دادم

  • کد خبر : 141749
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت که در ۳-۴ هفته ابتدایی لیگ چهاردهم به ناحق روی نیمکت نشسته است.

محمد نوری پس از پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل راه‌آهن گفت: ۵ سال در این تیم بودم و به روزهای خوب و بد پرسپولیس عادت کرده‌ام، مسائل این تیم برایم عادی شده  اما خدا را شکر توانستیم با پیروزی در این دیدار از نظر روحی و روانی به شرایط خوب و آرمانی برسیم.

وی در خصوص اینکه تیمش می‌تواند در بازی‌های آینده نیز پیروز شود، اظهار داشت: پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد و ما برای پیروزی در بازی‌های بعدی خودمان را آماده می‌کنیم تا کم‌کم به صدر جدول نزدیک شویم.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این موضوع که در هفته‌های ابتدایی لیگ بازی نمی‌کرد و حالا شرایطش چگونه است، عنوان کرد: من به خاطر پرسپولیس و نیمکت‌نشینی در این تیم جام‌جهانی را از دست دادم اما اعتراضی نکردم. فصل پیش روی نیمکت بودم و چه یک دقیقه و چه نود دقیقه برای پرسپولیس بازی کردم از جان و دل مایه گذاشتم. این فصل هم در ۳-۴ هفته ابتدایی حقم بود بازی کنم اما باز هم بازی نکردم.

نوری ادامه داد: امیدوارم روند خوبی در این فصل داشته باشم تا دوباره به تیم ملی برگردم چرا که می‌خواهم در جام ملت‌ها در ترکیب تیم ملی به صورت ثابت بازی کنم.

وی درباره شادی گلش و اینکه بازوبند کاپیتانی را در دستش گرفت و آن را نشان داد، گفت: شادی‌ام «الکی» بود و متوجه نشدم چه کاری انجام دادم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=141749

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر