1

افزایش ظرفیت دکتری «میرزاده» را به مجلس کشاند

  • کد خبر : 141755
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵

کمیسیون آموزش مجلس برای ارائه توضیحاتی درباره کمیّت و کیفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری «رئیس دانشگاه آزاد» را احضار کرد.

به گزارش فارس، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند و در این جلسات قرار است برخی تأیید صلاحیت‌ها را با حضور محمود علوی وزیر اطلاعات مورد بحث و بررسی قرار دهند.

انتخاب ناظرین شورایعالی آموزش و پرورش، رسیدگی به موضوع کمیّت و کیفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری با حضور میرزاده رئیس دانشگاه آزاد و همچنین بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس، مراکز آموزشی و مراکز پرورشی غیردولتی در دستور کار جلسات هفته آینده کمیسیون مذکور قرار دارد.

طرح اصلاح تبصره یک ماده ۵ قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات و نیز لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت هفته بعد در کمیسیون آموزش و تحقیقات پارلمان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هفته آتی برای ارائه گزارش عملکرد و بررسی برنامه‌های سال تحصیلی جدید راهی کمیسیون آموزش مجلس می‌شود و همچنین علی‌اصفر فانی وزیر آموزش و پرورش نیز به منظور بررسی مشکلات و ارائه برنامه‌های سال تحصیلی جدید در این کمیسیون حضور می‌یابد.

رسیدگی به طرح اصلاح بند ۳ قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی اصلاحی مصوب ۱۳۹۲ آخرین دستورکار نشست‌های هفته آینده کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=141755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر