1

کلاهبردار ۲۲۰ میلیونی را شناسایی کنید +تصویر

  • کد خبر : 141780
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱:۰۸

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست تصویر مردی را که با جعل اسناد هویتی اقدام به برداشت ۲۲۰ میلیون تومانی از حساب مردی دیگر کرده بود، شناسایی کنند.

فارس: در اسفندماه سال گذشته فردی به همراه پرونده ارجاعی از شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲ تهران به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که تمامی موجودی حساب بانکی‌اش توسط فرد ناشناسی به شیوه جعل هویت و افتتاح مجدد حساب، به مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان مورد برداشت غیرمجاز قرار گرفته است.


مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در هشتم اسفندماه سال گذشته به شعبه بانک میدان سلماس مراجعه و در کمال تعجب متوجه شدم که تمامی موجودی حساب بانکی‌ام، در شعبه دیگر بانکی واقع در خیابان ولیعصر برداشت شده که به شعبه مذکور در خیابان ولیعصر مراجعه و در کمال تعجب متوجه شدم که فرد ناشناسی با سوء استفاده از هویت دقیق و کامل من اقدام به افتتاح دوباره حساب کرده و بدین شیوه و شگرد اقدام به برداشت کامل حسابم کرده است.
با آغاز تحقیقات، کارآگاهان با مراجعه به شعبه بانک ولیعصر به بررسی اسناد و مدارک شناسایی ارائه شده به شعبه بانکی پرداخته و اطمینان پیدا کردند که فرد ناشناس با اسناد و مدارک مجعول اقدام به افتتاح حساب کرده، در حالی که مالباخته در تحقیقات به آن‌ها اعلام کرده بود که هیچ‌کدام از اسناد و مدارک شناسایی و هویتی‌اش سرقت و یا مفقود نشده است.
سرهنگ کارآگاه افشار احسانی فر، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته بانکی تصویر متهم تحت تعقیب پرونده شناسایی و به دستور مقام قضایی دستور انتشار تصویر وی صادر شده است.
وی از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب شده‌اند خواست تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت واقعی، محل سکونت و … این شخص را از طریق شماره تماس‌های ۶۳۹۵۷۷۶۱ و ۶۳۹۵۷۷۶۰ در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=141780

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر