1

من و رونالدو رابطه‌ای با هم نداریم

  • کد خبر : 141861
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱

ژوزه مورینیو تاکید کرد هیچ رابطه‌ای با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید ندارد اما او را به یک ماشین گلزنی تشبیه کرد.

مهر/بعد از اینکه ژوزه مورینیو نیمکت رئال مادرید را ترک کرد، بارها عنوان شد این مربی پرتغالی به هیچ عنوان رابطه دوستانه ای با کریس رونالدو نداشته است. آخرین مطلب در این مورد ناراحتی مورینیو از حذف رئال در لیگ قهرمانان در فصل ۱۲-۲۰۱۱ توسط بایرن مونیخ بود که این مربی رونالدو را به دلیل از دست دادن آن ضربه پنالتی مقصر اصلی حذف تیمش دانست.

مورینیو در گفتگو با TV1 گفت: رابطه‌ای بین من و رونالدو وجود ندارد. او برای رئال مادرید بازی می‌کند و من سرمربی چلسی هستم. ما با هم بیرون نمی‌رویم. رابطه ما تمام شده اما تاثیری که او در آن زمان روی تیم من گذاشت، فراموشم نمی‌شود. یادم نمی‌رود رونالدو مثل یک ماشین گلزنی باعث شد من لالیگا، کوپا دل ری و سوپرکاپ را فتح کنم.

سرمربی چلسی افزود: تلاش کرده تمام خاطرات خوب با رونالدو را به خاطر بسپارم و برای او در تیم ملی پرتغال و باشگاهش آرزوی موفقیت می‌کنم.

بعد از اینکه مورینیو رئال مادرید را ترک کرد، این دو هنوز رو در روی هم قرار نگرفته‌اند اما چلسی و رئال مادرید از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=141861

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر