2

همتی؛ بازیکنان پرسپولیس و استقلال همدیگر را زدند!

  • کد خبر : 142083
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷

رئیس مشوقین تماشاگران استقلال گفت: «هرگونه چاقوکشی و درگیری لیدرهای استقلال با تماشاگران و بازیکنان را در دربی روز گذشته تکذیب می‌کنم.»

رامین همتی، رئیس مشوقین هواداران استقلال در خصوص درگیری که در جریان بازی امیدهای پرسپولیس و استقلال به وجود آمد اظهار داشت: «اول از همه بگویم که اعضای کانون هواداران هدفی برای تشویق تیم‌های پایه ندارند و در زمانی که اصغر حاجیلو هم مدیر آکادمی استقلال بود هیچ لیدری برای تشویق پایه ها به ورزشگاه نمی‌رفت.»

 وی افزود: «روز گذشته مسئولان به من زنگ زدند و گفتند برای تشویق تیم به ورزشگاه بیا که من قبول نکردم و گفتم نه مسئولیت قبول می‌کنم و نه به ورزشگاه می‌‌آیم.دیروز آقای نقدی زاده و چند نفر از پیشکسوتان کانون در ورزشگاه حاضر بودند و این طور که من می‌دانم بازیکنان و چند هوادار با هم درگیر شدند.من که قبول دارم این حرکت زشت بوده و هر شخصی خطایی مرتکب شده باید تاوانش را بدهد اما یادتان باشد لیدرهای استقلال کار فرهنگی انجام می‌دهند. ما با بازیکنان در موسسات خیریه حضور پیدا می‌کنیم و حتی به خاطر هتک حرمت به قرآن در واکنش به این موضوع راهپیمایی انجام دادیم. پس نباید حرکت چند بازیکن و هوادار را به لیدرهای استقلال ربط داد. شما سوال کنید که روز گذشته از ۵۰ نفر عضو کانون چند لیدر ما در آنجا حضور داشتند.»

 عضو کانون هواداران استقلال تاکید کرد: «بازیکنان درون زمین وقتی بازی تمام شد بدترین حرکات را انجام دادند و طوری که سیروس دین محمدی مدعی شد ۱۰ دقیقه کنترل استادیوم از دست همه خارج شده بود.»

 وی در پاسخ به این سوال که قبول دارید استقلال چون میزبان بود باید شرایط تامین این بازی را فراهم می کرد گفت: «من خودم در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده‌ام و می‌دانم که بازی دربی نباید یکی از طرفین میزبانش باشد و باید در ورزشگاهی بی‌طرف برگزار شود. این وسط بازیکنان همدیگر را زده‌اند و دیواری کوتاه‌تر از لیدرهای استقلال پیدا نشده است. اگر هم پیشکسوتان کانون ما رفتند به این دلیل بود که آقای قلعه‌نویی در این بازی حضور داشتند و آنها می‌خواستند توهینی به سرمربی استقلال نشود. در مجموع هرگونه درگیری و چاقو کشی توسط لیدرهای استقلال را تکذیب می کنم چون نیروی انتظامی در آنجا حضور داشت. مطمئنا آنها گزارش می‌کنند و مسئولان  هم با انها برخودر لازم را انجام خواهند داد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142083

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر