2

سیاسی دو ماه پیش پیشنهاد مدیر عاملی به من داد اما قبول نکردم

  • کد خبر : 142135
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

مدیر عامل اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیشنهاد مدیر عاملی پرسپولیس به وی گفت: سیاسی دو هفته پیش با من در مورد مدیر عاملی صحبت کرد اما الان پیشنهاد به من داده نشده است.

امیر عابدینی افزود: پیشنهاد مدیر عاملی پرسپولیس را سیاسی رییس هیات مدیره پرسپولیس دو ماه پیش به من داد اما من به سیاسی گفتم که رحیمی را حفظ کند و فقط اختیاراتش را محدود کند.

عابدینی در ادامه بیان کرد: به هر حال من به سیاسی پیشنهاد دادم با رحیمی کنار بیاید و حفظش کند اما اختیاراتش را محدود کند همچنین اختیارات پرسپولیس بیشتر در دست هیات مدیره قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: من حاضرم به خانه‌ام پرسپولیس خدمت کند و دستش را بگیرم تا از وضعیت بحرانی خارج شود.

مدیر عامل اسبق پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال پرسپولیس با تغییر مدیر عامل درست نمی‌شود در این تیم باید اتفاقات دیگری رخ دهد. اگر مسئولان پرسپولیس خواستند من حاضرم که نظراتم را برای بهبود این تیم ارائه دهم.

وی درباره وضعیت کمیته فنی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: سیاسی رییس هیات مدیره مسائل فنی تیم را انجام می‌دهد و خودش مربی و مدیر عامل عوض می‌کند بر این اساس نیازی به تشکیل کمیته فنی نیست.

عابدینی در مورد نتایج ضعیف تیم ملی امید در بازیهای آسیایی تصریح کرد: به هر حال آقایان در خواب خرگوشی به سر برده و دنبال موضوعات دیگر به جز کار اصلی‌شان هستند.

وی درباره حاشیه‌های رخ داده در تیم ملی امید در بازیهای آسیایی گفت: ورود به اتفاقات و مسائل رخ داده فدراسیون در فوتبال کار مشکلی است و نمی‌توانیم به درستی درباره اتفاقات رخ داده در تیم ملی امید اظهار نظر کنیم.

عابدینی در پایان درباره حضور مجدد کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان خاطر نشان کرد: من پیش‌بینی کرده بودم که کی‌روش به ایران نمی‌آید اما کفاشیان تصمیم گرفت کی‌روش را سرمربی تیم ملی کند.

yjc.ir

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142135

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر