1

جزییاتی از مبلغ قرارداد سرمربی و کادر فنی جدید پرسپولیس

  • کد خبر : 142137
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹

در قرارداد سرمربی جدید پرسپولیس ۵۰۰ میلیون تومان به وی پرداخت خواهد شد و در عین حال حق فسخ با باشگاه خواهد بود.

اگر اعضای هیات مدیره موافقت کنند و ماجرا مثل دوران حضور علی دایی در پرسپولیس پیش نرود به احتمال فراوان فردا (دوشنبه) جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شود.

نکته قابل توجه جلسه هیات مدیره پرسپولیس در جایی است که بهروز منتقمی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه برای اولین بار با سمت تازه‌اش در جلسه هیات مدیره شرکت می‌کند.

منتقمی که تا قبل از این فقط قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس بود حالا در قامت جدید و با مسئولیت‌های تازه‌اش قطعا به دنبال این است تا سیاست‌ها و برنامه‌های هیات مدیره را مورد ارزیابی قرار دهد و بعد در مورد پسوند “موقت” که در فصول مدیرعاملی‌اش به کار می‌رود تصمیم‌گیری کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جلسه هیات مدیره این باشگاه و مذاکره با منتقمی دو راه پیش‌رو دارند. آنها یا باید تمام مسئولیت‌ها را (مثل دوران حضور رویانیان) به مدیرعامل بسپارند و یا اینکه مثل دوران رحیمی، از مدیرعامل فقط توقع انجام کارهای اجرایی را داشته باشند.

البته در این میان نقش و نظر منتقمی هم بسیار مهم است چون او به عنوان مدیری که سال‌ها سابقه مدیرکلی داشته و مورد تایید وزارت ورزش نیز هست، هرگز همانند رحیمی رفتار نمی‌کند و بدون شک با گرفتن اختیارات لازم و کافی به همکاری‌اش با پرسپولیس و هیات مدیره ادامه می‌دهد.

در حالی که پرسپولیس طی روزهای گذشته مشکلات و بحران‌های زیادی را پیش‌رو داشت، منتقمی ترجیح داد تا به جای مصاحبه و اعلام برنامه‌هایش به رسانه‌ها به امورات باشگاه و رتق و فتق کارهای مربوط به قرارداد مربیان قبلی و فعلی بپردازد.

 آن طور که در این مورد شنیدیم منتقمی با نماینده تام‌الاختیار دایی در مورد مبلغ و نحوه پرداخت مطالبات سرمربی قبلی به توافق رسیده و حتی قرارداد مربیان فعلی این تیم را نیز امضا کرده است.

 هر چند که در مورد مبلغ قرارداد مربیان فعلی پرسپولیس هنوز خبری به بیرون درز نکرده ولی باشگاه‌نشینان می‌گویند که رقم قرارداد سرمربی و کل اعضای کادر فنی جدید پرسپولیس حدود یک میلیارد تومان است و منتقمی توانسته در مورد رقم قراردادها و حتی مفاد خاص آن نیز مدیریت خوبی انجام دهد تا همه چیز به سود باشگاه تمام شود.

 در حالی که حمید درخشان اعلام کرده بود که قرارداد سفیدی را با پرسپولیس امضا کرده، منابع خبری ما در باشگاه پرسپولیس معتقدند که رقم قرارداد سرمربی جدید سرخ‌ها تا پایان فصل پانصد میلیون تومان است و البته شرط مهم هم اینکه پرسپولیس حق فسخ را برای خود قرار داده و هر زمان که بخواهد می‌تواند او را برکنار کند.

 منتقمی که حالا به عنوان گزینه مورد تایید وزارت ورزش باید با وجود شکاف عجیب هیات مدیره پرسپولیس و دو دستگی نفرات آن، باشگاه را از بحران نجات دهد، فردا در حالی راهی جلسه سرخ‌ها می‌شود که حتی نمی‌داند در این دو دستگی، کدام گروه طرفدار و موافق او هستند.

 هر چند که منتقمی برای منعقد کردن شرط و شروط‌هایش راهی هیات مدیره می‌شود و قصد دارد در مورد اختیاراتش صحبت کند ولی ماجرای بی‌پولی باشگاه مشکل بزرگ دیگری است که از همین ابتدای راه مقابل پای مدیرعامل جدید وجود دارد.

 تا پیش از این شنیده می‌شد که اسپانسر باشگاه به دلیل مخالفت با رحیمی و دایی چک‌هایش را پاس نمی‌کند و حالا با روی کار آمدن منتقمی از اسپانسر باشگاه توقع دیگری می‌رود.

 هر چند که اسپانسر باشگاه فردای برکناری رحیمی و دایی اعلام کرد که دو میلیارد به حساب سرخ‌ها ریخته تا بدقولی‌اش در مورد یکی از چک‌های پاس نشده جبران شود ولی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هنوز هم چک موردنظر پاس نشده و احتمالا طی یکی، دو روز آینده صدای اعتراض منتقمی هم بلند خواهد شد.

 بدون شک اگر اختیارات لازم به منتقمی داده شود و او از زیر بار مدیرعاملی موقت بیرون بیاید، راند بعدی درگیری‌های پرسپولیس بین مدیرعامل جدید و اسپانسر باشگاه آغاز خواهد شد…

 به هر حال اگر اعضای هیات مدیره صلاح بدانند و فردا جلسه‌ای برگزار شود تکلیف خیلی چیزها در پرسپولیس روشن می‌شود.

روزنامه گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142137

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر