0

وقتی تصاویر مبتذل باعث مرگ یک دانشجو می شود +تصاویر

  • کد خبر : 142261
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

عکس های مبتذل باعث سکته و مرگ دانشجوی پزشکی شد ، دانشجوی کارآموز با دیدن تصاویر مبتذل دچار حمله قلبی شد. دانشجوی ۲۳ ساله هنگامی که داشت در بانک اسپرم مجله مبتذل را برسی میکرد دچار حمله قلبی شد و فوت نمود. این دانشجوی پزشکی که دوره کاراموزی خود را سپری میکرد طبق معمول دوره کارآموزی به اتفاق سایر دوستان به بانک اسپرم رفت تا دوره های خود را طی نماید.

وقتی تصاویر مبتذل باعث مرگ یک دانشجو می شود +تصاویر

او که تصمیم گرفته بود برای چهارمین بار در کلاس شرکت نماید این بار هنگامی که داشت تصاویر مبتذل را برسی میکرد دچار حمله قلبی شد. هنگامی که پزشکان متوجه شدند اقای ژنگ گنگ مدت دو ساعت است از اتاق بیرون نیامده است به اتاق رفتند و  دیدند روی زمین افتاده و مجله پورنو در کنارش قرار دارد.

وقتی تصاویر مبتذل باعث مرگ یک دانشجو می شود +تصاویر

ژنگ ۲۳ ساله از سال ۲۰۱۰ وارد دانشگاه ووهان چین شد تا در رشته پزشکی تحصیل نماید. او با میل خود در برنامه های بانک اسپرم شرکت کرد و  در طول ۱۰ روز اخیر ۴ بار به کلاس مراجعه نموده بود.  اکنون خانواده دانشجو شکایت به دادگاه برده و از مسولین بانک اسپرم شکایت نموده و خواهان ۵۰۰ هزار پوند هستند. آنها معتقدند مسولین دانشگاه ووهان فرزندشان را مجبور به شرکت در دوره های کارآموزی نموده اند. اما شواهد و مدارک خلاف آنرا نشان می دهد.بر اساس اخرین جلسات دادگاه خانواده دانشجو به مبلغ ۱۹ هزار پوند بعلاوه ۸ هزار پوند جهت برگزاری مراسم خاکسپاری راضی شده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142261

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر