1

آزاد شدن شهرام جزایری هنوز مشخص نیست

  • کد خبر : 142340
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

وکیل مدافع شهرام جزایری از پایان محکومیت شهرام جزایری خبر داد و گفت: آزادی وی مشخص نیست. پیشتر گفته شده بود شهرام جزایری فعلا باید در بازداشت باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سیدمحمود علیزاده طباطبایی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده شهرام جزایری اظهارداشت: محکومیت شهرام جزایری به اتمام رسیده و تا کنون اتهام جدیدی تفهیم و قراری صادر نشده است.
وی ادامه داد: آزاد شدن شهرام جزایری هنوز مشخص نیست.
گفتنی است؛ علی اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ۱۸ شهریور ماه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون حقوقی قوه قضائیه در جمع خبرنگاران در ارتباط با احتما ل آزادی شهرام جزایری گفت: با توجه به پیگیری‌هایی که از دادگستری استان تهران صورت گرفته، وی فعلا باید در بازداشت باشد.

 

لازم به ذکر است؛ نام شهرام جزایری برای ما یادآور یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های فساد اقتصادی ایران است که در سال ۱۳۸۲ اتفاق افتاد، وی پس از دستگیری و بازگشت به ایران به ۱۱ سال حبس تعزیری، رد مبلغ ۴۸ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۱۸۵ دلار آمریکا به بانک ملی ایران و صندوق ضمانت صادرات، پرداخت جزای نقدی معادل دو برابر مبلغ فوق‌الذکر (۹۷ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۳۷۰ دلار آمریکا) به صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران و محرومیت از فعالیت بازرگانی در بخش صادرات و واردات و نیز محرومیت از اخذ هرگونه تسهیلات بانکی اعم از ریالی و ارزی به مدت ۱۰ سال محکوم شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142340

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر