1

یادی از دعاگو در شورای فرهنگ عمومی شمیرانات

  • کد خبر : 142388
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵

اداره ارشاد شمیرانات موفق شد تا امسال عملکرد فرهنگ عمومی کل شهرستانهای استان تهران را تجمیع و در قالب کتاب به چاپ برساند و آن را در پنجمین همایش شورای فرهنگ عمومی استان عرضه نماید که به همین نحو این قول را به مسئولین شهرستان میدهم که عملکرد فرهنگی شهرستان شمیرانات هم توسط این اداره جمع آوری و منتشر گردد.

ابتدای جلسه عزت اله خانمحمدی فرماندار شمیرانات ضمن ذکر یاد و خاطر حجت الاسلام و المسلمین دعاگو، ایشان را اسوه ای ارزشمند برای نوجوانان و جوانان ایران زمین دانست و در ادامه از زحمات و تلاشهای شهرداری منطقه یک در ساماندهی فرهنگی و عمرانی شهرستان شمیرانات قدردانی کرد.

سپس مجتبی یزدانی ، گزارش عملکردی از شهرداری شمیرانات در کلیه حوزه ها بویژه ، حوزه های فرهنگی ارائه نمود. وی در بخشی از سخنان خود آرامش حاکم بر ادارات منطقه شمیرانات را ناشی از حضور امام جمعه ای اندیشمند و عالم در این منطقه ذکر کرده و از خداوند علو درجات ایشان را خواستار شد.

وی تدبیر فرماندار را نقطه ی عطف دیگری برای پیشرفت شهرستان شمیرانات دانست و گفت: دستاوردها و عملکرد های فرهنگی ادارات شمیرانات میتواند توسط یکی از ادارات عضو جمع آوری و برای برنامه ریزی های آتی مد نظر قرار گیرد .

وی همچنین افزود : با توجه به پتانسیل های فرهنگی قابل توجه درمنطقه سعی ما بر آن بوده تا این استعدادها و توانایی های بالقوه شناسایی و نقش شهرداری در این حوزه پررنگ تر باشد.

در ادامه خانمحمدی از آمادگی فرمانداری جهت همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات برای جمع آوری فعالیت های فرهنگی ادارات و سازمانهای شهرستان خبر داد و گفت : با توجه در پیش بودن هفته دفاع مقدس برنامه ریزی هایی انجام شده که در اینجا از تلاش های سازمانهای ذیربط قدردانی می نمایم.سپس افراسیابی دبیر شورا نیز ضمن یاد از خدمات ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین دعاگو؛ امام جمعه شهرستان شمیرانات از بن مایه های فرهنگی شهرداری منطقه یک سخن گفت و اذعان داشت : فعالیت های فرهنگی برخی سازمانها در قالب فرهنگی است اما شهردرای شمیران عقاید مذهبی را به بهترین وجه در فعالیت های خود مدنظر قرار داده است .

وی در ادامه افزود: اداره ارشاد شمیرانات موفق شد تا امسال عملکرد فرهنگ عمومی کل شهرستانهای استان تهران را تجمیع و در قالب کتاب به چاپ برساند و آن را در پنجمین همایش شورای فرهنگ عمومی استان عرضه نماید که به همین نحو این قول را به مسئولین شهرستان میدهم که عملکرد فرهنگی شهرستان شمیرانات هم توسط این اداره جمع آوری و منتشر گردد.

در ادامه ی جلسه با ارائه ی توضیحاتی از سوی افراسیابی مصوب شد که ۱۵ درصد تبلیغات محیطی شهرستان شمیرانات به امور فرهنگی اختصاص یابد و ذیل نظر دبیرخانه ی شورای فرهنگ عمومی مدیریت شود.

در پایان نود و پنجمین جلسه ی شورای فرهنگ عمومی شمیرانات از زحمات محمد صادق افراسیابی؛ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و شمال تهران به دلیل برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و قرآنی خصوصا نمایشگاه قرآنی رمضان و مردم با اهدای لوح از سوی عزت الله خانمحمدی؛ فرماندار شمیرانات و مجتبی یزدانی؛ شهردار منطقه یک تقدیر به عمل آمد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142388

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر