3

انتصاب سومین رییس زن در دانشگاه آزاد

  • کد خبر : 142511
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳

 طاهره میرساردو با پیشنهاد اعضای شورای راهبردی زنان فرهیخته، از سوی حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد واحد گرمسار منصوب شد.

به گزارش ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با اشاره به سابقه مدیریتی و فعالیت های پژوهشی و آموزشی میرساردو، اظهار کرد: سعی ما بر این است که از بانوان فرهیخته و دارای سوابق مدیریتی، در اداره واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بهره بگیریم.

تعیین رئیس شورای استانی زنان فرهیخته به عنوان مشاور نماینده تام الاختیار، تعیین فضا و امکانات دفتری و بودجه لازم شورا، ترکیب اعضای شورای استانی زنان فرهیخته و عضویت بانوان در هیأت امنای استانی از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

با تأیید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مقرر شد رئیس شورای زنان فرهیخته در هر استان، به عنوان مشاور نماینده تام الاختیار همان استان فعالیت کند. همچنین رئیس شورای سیاست گذاری سما در هر استان، به ترکیب اعضای شورای استانی زنان فرهیخته اضافه شد.

شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی، سمینار بین المللی مشترکی با عنوان «مشاوره با رویکرد دین و معنویت» با هدف ارتقای سلامت روان و خوب زیستی روانشناختی، با همکاری انجمن مشاوره ایران، آیسسکو (سازمان علمی آموزشی اسلامی) در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آذرماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142511

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر