2

نیروهای مسلح قادر به انهدام هر تهدیدی در خشکی و دریا با بُرد و دقت بالا هستند

  • کد خبر : 142659
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح ما قادر هستند با موشک‌های ساخت صنایع دفاعی کشور، هر نقطه‌ای را در خشکی و دریا با برد و دقت بالا منهدم کنند.

امیر سرتیپ امیر حاتمی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه صحبت می‌کرد با اشاره به اینکه امروز ایران بسیار از گذشته قوی‌تر است، گفت: امروز انسجام ملت ایران با بصیرت و هوشیاری ایجاد شده است به خوبی مسائل کلان دنیا را درک می‌کند.

وی افزود: اگر استعمارگران با یک فریب و دروغ می‌توانستند اعتمادی را جلب کنند و در گوشه کشور شورش و مشکل ایجاد کنند امروز ملت ایران به دلیل  اینکه مرتبا مورد ظلم ستمگران قرار گرفته‌اند به ماهیت آنها پی برده و تحت تاثیر آنان قرار نمی‌گیرند.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: امروز به محض اینکه رسانه‌های بیگانه مطلبی را مطرح می‌کنند از خود می پرسم باز چه خواب و توطئه‌ای علیه ملت ایران دیده‌اند. امروز این نکته که همه شر و بدی از انگلیسی‌هاست در مورد تمام استعمارگران صدق می‌کند و چننین باوری صدق و باور شده است.

امیرحاتمی با اشاره به اینکه سلطه‌گران تنها به دنبال منافع خود هستند، گفت: اینکه امروز یک گروه خودساخته به نام داعش علیه مردم سوریه تجهیز و ایجاد می‌کند و بار دیگر علیه آن یک ائتلاف تبلیغاتی ایجاد می‌کنند و همزمان گروهک دیگری را علیه آن آموزش و تجهیز می‌کنند، ناشی از همین نگاه ابزارگونه است.

وی افزود: ملت ایران امروز روشن‌تر و بهتر از اکثر تحلیلگران این نکته را درک می‌کنند و لذا اتحاد و انسجام در بین مردم است که ما را بسیار قدرتمندتر می‌کند.

وی ادامه داد: ما در دوران دفاع مقدس با عمق وجود خود درک کردیم که هیچ راهی جز جهاد و مقاومت برای زندگی عزتمندانه نداریم و دشمن اگر بتواند نه علم و فناوری و نه رفاه که حتی قوت لایموت هم به ما نمی‌دهد. در سایه رهبری مقام عظمای ولایت امروز به سمت چشمه‌های اصلی قدرت حرکت کرده‌ایم و از لحاظ علمی در رتبه پانزدهم علمی دنیا قرار گرفته‌ایم.

امیرحاتمی گفت: در بخش‌های مختلف کشور قدرت علمی و فناوری موجب خوداتکایی بیشتر شده است و هر جا که ما تحریم شده‌ایم ما در همان نقطه سریع‌تر و بهتر به توان درون‌زا رسیده‌ایم و نمونه آن نیروهای مسلح است.

وی افزود: ما می‌توانیم هر آنچه که مورد نیاز نیروهای نظامی کشور است در داخل تامین کنیم و این توان در داخل ایجاد شده است و با این منطق تحریم‌ها موجب تعمیق توانمندی خواهد شد. امروز نیروهای مسلح ما با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شجاع‌ترین و بهترین انسان‌ها را تحت فرماندهی خود قرار داده و با دکترین بومی و به پشتوانه مردم ایران و اتکای الهی هر تهدیدی را علیه این ملت به شکست تبدیل می‌کنند.

فارس/جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: ما امروز در تمام عرصه‌ها می‌توانیم نیروهای مسلح خود را پشتیبانی کنیم. نیروهای مسلح ما امروز قادر هستند با موشک‌های ساخت صنایع دفاعی کشور هر نقطه‌ای را در خشکی و دریا با برد و دقت بالا منهدم کنند و در آینده نه چندان دور سرنوشت جنگ اقتصادی و فرهنگی با عزم ملت ایران شبیه حوزه دفاعی خواهد بود و ما شاهد خوداتکایی و رفع همه تحریم‌ها خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر