3

ثبت نام از دانشجویان رشته های مختلف علوم پزشکی، برای خدمت سربازی در مناطق محروم

  • کد خبر : 142806
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

دکتر هاشمی گفت: دانشجویان علوم پزشکی می توانند پس از پایان تحصیلات خود، با مراجعه به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خدمت سربازی خود را در نقاط محروم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بگذرانند.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر سید حسن هاشمی با حضور در پادگان آیت الله خاتمی متعلق به سپاه پاسداران در یزد گفت: علاقمندانی که تحصیلات خود را به پایان رسانده اند، می توانند دوره مقدس سربازی خود را با مراجعه به دانشگاه های علوم پزشکی کشور در رشته های مختلف علوم پزشکی مقدمات حضور را برای ارائه خدمتشان را فراهم کنند.

وزیر بهداشت همچنین گفت: در راستای توافق نامه ای که بین ستاد نیروهای مسلح و وزارت بهداشت تهیه شد ما پیش بینی می کنیم که بتوانیم سهمی حدود ۲ هزار نفر از نیروهای مسلح را برای وزارت بهداشت اختصاص دهیم .

دکتر هاشمی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی و آیین نامه های هیات وزیران ادامه داد: به استناد این قانون افرادی که پس از پایان تحصیلات خود وارد خدمت سربازی می شوند در زمان صلح می توانند غیر از دوره یک و نیم ماهه آموزشی، بقیه خدمت خود را در نقاط محروم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بگذرانند

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر