3

سایپاپرس رکورد تولید خود را شکست

  • کد خبر : 143219
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹

: مدیرعامل شرکت سایپاپرس از رکوردشکنی تولید محصول توسط کارکنان توانمند شرکت سایپا پرس که مهمترین دارایی این شرکت هستند در این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: با تولید ۷ میلیون و ۳۶۳ هزار قطعه در نیمه نخست امسال، میزان تولید در سایپاپرس نسبت به سال های گذشته ۵ درصد افزایش یافت.

مهندس جبرئیلی با اشاره به ایجاد زمینه های لازم برای افزایش تولید در شرکت سایپاپرس اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته ظرفیت تولید در سایپاپرس در سه شیفت به همراه روزهای تعطیل افزایش یافت و سایپاپرس توانست مشارکت گسترده ای در برنامه های افزایش تولید گروه خودروسازی سایپا از خود نشان دهد.

وی تصریح کرد: در شهریور ماه سال جاری ۱ میلیون و ۷۶۶ هزار قطعه در سایپاپرس تولید شده که این میزان نسبت به ماه مشابه سال ۹۰ که این شرکت بیشترین میزان تولید تاریخ خود را تجربه کرده نیز     ۲۸درصد افزایش نشان می دهد، این در حالیست که ۱۵درصد نیروها نیز کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت سایپاپرس در ادامه با اشاره به عزم جدی این شرکت در ادامه روند کنونی تاکید کرد: برنامه ما برای ادامه سال و سال آینده افزایش ظرفیت در سایت پرس شاپ پارس خودرو و گسترش راندمان داخلی مجموعه برای مشارکت در تولید محصولات جدید است.

مهندس جبرئیلی تصریح کرد : با انجام اقداماتی نظیر کاهش هزینه های تولیدی و کاهش زمان تعویض قالبها و نیز کاهش دوباره کاریها تلاش کردیم تا بهره وری را در شرکت سایپا پرس به سطح مطلوب برسانیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به توانمندی های نیروی انسانی سایپاپرس و افزایش اقدامات خلاقانه کارکنان این شرکت اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای لازم و زمینه سازی برای کارکنان جهت بروز استعدادها و خلاقیت ها موجب شده همکاران ما در سایپاپرس با رویکرد متعهدانه توانمندی های خود را به کار گیرند.

مدیرعامل سایپاپرس برگزاری جلسات مستمر آموزشی با هدف ارتقا توانمندی های کارکنان را یکی از برنامه های مورد تاکید این شرکت دانست و افزود: در حال حاضر استفاده از ربات های تولیدی و نگهداری و تعمیرات آن ها به صورت کامل در اختیار کارکنان این شرکت قرار دارد و همکاران با احساس مسئولیت بی نظیری فعالیت های خود را انجام می دهند.

وی با بیان این که مباحث مربوط به ساخت داخل قطعات ربات و ماشین آلات و C/F قطعات در سایپاپرس در حال اجرا است اظهار کرد: سیستم تولیدی SPW یا راه تولید سایپاپرس که الگوبرداری شده از شرکت رنو فرانسه است در سایپاپرس پیاده سازی شده و به جرات می توان گفت، این شرکت در میان تولیدکنندگان قطعات خودرویی تنها مجموعه ای محسوب می شود که در این امر اهتمام جدی داشته است.

مهندس جبرئیلی توجه به کیفیت محصولات تولیدی را در کنار افزایش کمی تولید یکی از اولویت های اصلی در سایپاپرس عنوان کرد و گفت: در حال حاضر سیستم های کیفیت توسط همکاران شرکت در حال فعالیت دقیق و مستمر بوده و نظارت بر اجرای برنامه های کیفی در دستور کار قرار دارد.

 مدیرعامل شرکت سایپا پرس در خاتمه گفت: با توجه به تلاش های مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا جناب آقای مهندس مدنی و توجه جدی به امر تولید در این حوزه، در سال های آینده شاهد ایجاد تحول در گروه خودروسازی سایپا خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=143219

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر