2

اختصاص وام ۳۰۰ میلیونی برای ازدواج با دختران تحت پوشش کمیته امداد

  • کد خبر : 143374
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰

چنانچه فردی تمایل به ازدواج با زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد داشته باشد علاوه بر اینکه تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی اشتغال به آقایان ارائه می‌شود برای مدتی پس از ازدواج نیز مستمری زن قطع نخواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: پسرانی که با دختران مجرد تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان ازدواج کنند تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی از کمیته امداد دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مجلس آرا ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت برگزاری جشن عاطفه‌ها برگزار شد با بیان اینکه با عنایت به دستوارت ائمه جماعات کمیته امداد استان اصفهان تسهیلاتی را برای پسرانی که با دختران مجرد تحت پوشش کمیته امداد ازدواج می‌کنند در نظر گرفته است، ادامه داد: بر این اساس چنانچه پسری با یکی از این دختران ازدواج کند مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات برای اشتغال به این پسر پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص ازدواج با زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد نیز بیان داشت: چنانچه فردی تمایل به ازدواج با زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد داشته باشد علاوه بر اینکه تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی اشتغال به آقایان ارائه می‌شود برای مدتی پس از ازدواج نیز مستمری زن قطع نخواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه در سال جاری جشن عاطفه‌ها با شعار مهر در انتظار مهر و در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مهر ماه در استان اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این راستا برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی ۳ هزار و ۷۳۰ پایگاه در سطح استان اصفهان فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاه به فعالیت ۲ هزار و ۹۰۰ نیرو در جشن عاطفه‌ها در سطح استان اصفهان ادامه داد: ۳۸۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها توسط امدادگران در استان،۲ هزار و ۶۰۰ پایگاه با هماهنگی آموزش و پرورش و آموزشگاه‌ها و مدارس استان،۲۰۰ پایگاه توسط بسیج و ۵۲۰ پایگاه در مساجد و مراکز نیکوکاری جشن عاطفه‌ها را بر عهده دارند.

مجلس آرا با بیان اینکه پایگاه‌های جمع‌ آوری در سطح مساجد و مراکز نیکوکاری زیر نظر هیات مدیره مراکز نیکوکاری و کمیته امداد کمک‌های مردمی را جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع می‌کنند، گفت: کمک‌های مردمی برای توزیع به ۱۲ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش برنامه‌ریزی شده است.

مشارکت دادن دانش‌آموزان دلیل تاخیر در برگزاری جشن عاطفه‌ها

وی دلیل تاخیر در برگزار جشن شکوفه‌ها در سال جاری را مشاکت دادن دانش‌آموزان در اجرا این طرح دانست و افزود: سال گذشته مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در مدارس جمع‌آوری شد که همین میزان کمک بسیار بزرگی به دانش‌آموزان نیازمند بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود درآمد سال گذشته جشن عاطفه‌ها در استان اصفهان از محل کل درآمدها یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: ۵۱۴ میلیون تومان به صورت کالا و ۷۶۱ میلیون تومان به صورت غیر نقدی و به صورت تعهد بوده است.

وی با اشاره به رشد ۱۵۰ درصدی کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیان داشت: سال گذشته ۶۸۰ میلیون تومان در پایگاه‌ها ،۵۶۳ میلیون تومان در مدارس،۴ میلیون تومان توسط بسیج و ۲۲ میلیون تومان در مساجد برای جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شده است.

مجلس آرا با بیان اینکه در ۶ ماه نخست سال جاری ۳۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در آمد کمیته امداد استان اصفهان بوده است، اظهار داشت: این میزان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است با ۴۴ درصد رشد روبرو بوده است.

۱۲ هزار و ۸۳۱ دانش‌آموزآموز در استان تحت پوشش کمیته امداد هستند

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۸۳۱ دانش‌آموز در سطح استان اصفهان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده است، ادامه داد: چهار هزار و ۶۷۸ دانشجو نیز در سطح استان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=143374

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر