2

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد و دکتری از ۱۷ آبان

  • کد خبر : 143385
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲

حسین توکلی با بیان اینکه آزمون سراسری سال ۹۴ از یکشنبه ۱۶ بهمن آغاز شده است و سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۹۳ پایان می‌پذیرد، گفت: این آزمون که ثبت‌نام آن از طریق سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد، در روزهای پنجشنبه ۲۱، جمعه ۲۲ و شنبه ۲۳ خرداد ۹۴ برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش عالی کشور تاریخ دقیق ثبت‌نام و برگزاری پنج آزمون سراسری را اعلام کرد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ گفت: ثبت‌نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ شنبه ۱۷ آبان‌ماه ۹۳ از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز و در روز یکشنبه ۲۵ آبان‌ماه سال ۹۳ پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: این آزمون در روزهای چهارشنبه ۱۵، پنجشنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ بهمن ۹۳ برگزار می‌شود.

ثبت‌نام آزمون دوره دکتری از ۱۶ آذر

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش عالی کشور در ادامه در مورد تاریخ دقیق ثبت‌نام آزمون دوره دکتری اظهار کرد: ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری (PHD) نیمه متمرکز سال ۹۴ از یکشنبه شانزدهم آذر ۹۳ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز و یکشنبه ۲۳ آذر ۹۳ پایان می‌پذیرد. این آزمون روز جمعه ۱۵ اسفند برگزار می‌شود.

حسین توکلی با بیان اینکه آزمون سراسری سال ۹۴ از یکشنبه ۱۶ بهمن آغاز شده است و سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۹۳ پایان می‌پذیرد، گفت: این آزمون که ثبت‌نام آن از طریق سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد، در روزهای پنجشنبه ۲۱، جمعه ۲۲ و شنبه ۲۳ خرداد ۹۴ برگزار می‌شود.

زمان آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی

وی در ادامه در مورد آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال ۹۴ گفت: ثبت‌نام این آزمون از روز یکشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۹۴ از طریق سایت اینترنتی سایت سازمان سنجش آغاز شده و تا یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۴ ادامه دارد. این آزمون صبح جمعه ۱۶ مردادماه ۹۴ برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش عالی کشور در پایان در مورد آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۴ اظهار کرد: ثبت‌نام از یکشنبه سوم خردادماه ۹۴ از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده و تا روزیکشنبه دهم خردادماه ۹۴ ادامه دارد وآزمون آن از جمعه ۱۶ مردادماه ۹۴ برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=143385

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر