3

استیلی: نباید اجازه توهین به عابدزاده را بدهیم

  • کد خبر : 143478
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: نباید اجازه دهیم یک بازیکن خارجی به احمدرضا عابدزاده اسطوره فوتبال ایران توهین کند.

حمید استیلی بعد از شکست یک بر صفر راه‌آهن در دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: در نیمه دوم بازی شرایط خوبی داشتیم هرچند عقب افتاده بودیم. در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. چراکه ضرباتی که به بازیکنانم وارد کردند گواه این مسئله هست. ۲ پنالتی روی بازیکنان ما انجام شد اما داور از کنار آنها عبور کرد. این مسئله می‌توانست باعث تساوی یا برد ما شود.

وی افزود: اخراج اول شاید درست بود اما نسبت به اخراج محمد آبشک اعتراض دارم و اعتقاد دارم استحقاق اخراج را نداشت.

سرمربی راه آهن در مورد اعتراض احمدرضا عابدزاده و درگیری او با موسی کولی‌بالی عنوان کرد: جای تأسف دارد وقتی یک بازیکن خارجی اخراج می‌شود به مربی ما که اسطوره فوتبال ایران است هرچه می‌خواهد  بگوید. این برای فوتبال ما بسیار بد است. خیلی اسخت است که در یک بازی از دقیقه ۶۰با  ۹ نفر بازی کنی و بتوانی به لحاظ روانی روی بازیکنان احاطه داشته باشی. به بازیکنان تبریک می‌گویم چرا که جانانه بازی کردند.باید جلوی حرکاتی امثال رفتار موسی‌ کولی‌بالی که به عابدزاده توهین کرد گرفته شود.

سرمربی راه آهن در مورد اینکه دوربین گزارشگر تلویزیونی از سوی عابدزاده شکسته شد، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم دروبین نباید در سالن منتهی به رختکن بعد از بازی سمت عابدزاده می ر‌فت چراکه او بسیار عصبانی بود. در هر صورت رفتار عابدزاده و دیگر مربیان تیم اشتباه بود و این را تائید نمی‌کنم. اولین بار است که او اینطور از کوره در می‌رود. قطعا موضوعی باعث عصبانیت عابدزاده شده است و که اینقدر عصبانی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در سالن کنفرانس مطبوعاتی کنار حمید استیلی ، علی لطیفی و چند تن دیگر از همراهان راه آهن هم حضور پیدا کردند و برخی اوقات آنها هم صحبت می‌کردند.

همچنین امید گلمکانی مدیررسانه‌ای راه آهن قبل از شروع کنفرانس گفت: قبل از بازی حواشی وجود داشت و حواشی درون زمین تا حدودی ربط به اتفاقات قبل از بازی دارد. ما تصور می‌کردیم که این اتفاقات در بازی رخ بدهد. رای محرومیت عبدالله ویسی باید اعلام می‌شد اما این اتفاق نیفتاد. اگر اسماعیل حسن‌زاده به دنبال عدالت است چرا رای محرومیت ویسی را اعلام نکردند. رای آنها در محرومیت تیموریان خوب بود اما باید در مورد ویسی هم این کار می‌شد. حسن زاده می‌گفت ما رای را ابلاغ کردیم و باید هادی آیت‌اللهی این کار را می‌کرد. او هم می‌گوید این رای به کارتابل ما نیامده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=143478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر