1

بازدید سرزده مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از تعمیرگاه های مرکزی

  • کد خبر : 144861
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا صبح امروز در یک بازدید سرزده از تعمیرگاه های مرکزی این گروه در جاده آبعلی، میدان آزادی و میدان آذری، با مشتریان و مراجعه کنندگان از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

مهندس سعید مدنی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: رفتار محترمانه کارکنان نمایندگی ها و تعمیرگاه با مشتریان مهم ترین اولویت ما در سیاست گذاری حوزه خدمات پس از فروش محسوب می شود که باید همواره در ستور کار قرار گیرد.
وی افزود: برنامه ریزی هایی را برای سرمایه گذاری در زمینه آموزش مطلوب رفتار با مراجعه کنندگان تدارک دیده ایم که در حال اجرایی شدن است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: باید عملکرد نمایندگی ها و تعمیرگاه ها به گونه ای باشد که مشتریان از کمیت و کیفیت خدمات رضایت کامل داشته باشند.
بر اساس این گزارش در جریان بازدید مهندس مدنی از تعمیرگاه های مرکزی سایپا، مشتریان مسائل و مشکلات خود در زمینه دریافت خدمات و کیفیت محصولات را مطرح کردند و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز پیگیری ویژه تعمیرگاه ها در خصوص برطرف کردن هر چه سریعتر مشکلات مشتریان و سایر کمبودها را خواستار شد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=144861

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر