1

الناز شاکردوست باعث پلمپ این مکان شد؟ +عکس

  • کد خبر : 145027
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

افتتاحیه یک فست فود در شرق تهران حاشیه های زیادی را به وجود آورده. این رستوران یک روز پس از افتتاح از سوی اداره اماکن نیروی انتظامی پلمپ شد اما اصل ماجرا چه بود؟ از روزهایی که این ملک برای فست فود اجاره داده شد، آژانس های مشاور املاک شرق تهران از رقم بالای اجاره آن حرف می زدند. براساس شنیده ها مستاجر برای اجاره این مغازه ۳۰۰ متری، یک میلیارد تومان پول رهن داده و ماهیانه ۹۰ میلیون تومان کرایه می دهد.

رقمی نجومی که برای اجاره یک ملک تجاری در شرق تهران غیرقابل باور است اما گویا مالک این فست فود به قدری متمول است که غیر از این اجاره بهای بالا و دکوراسیون چند صد میلیونی که برای فست فودش هزینه کرده، تمایل داشت یک افتتاحیه پر سروصدا هم برای رستورانش برگزار کند این مراسم افتتاحیه دو هفته پیش برگزار شد، افتتاحیه ای که در آن چند بازیگر سرشناس سینمای ایران حضور داشتند و باعث شدند شب افتتاح رستوران، فلکه اول تهرانپارس بسته شود اما همه حاشیه ها به اینجا ختم نشد.

محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست، امین حیایی و نیلوفر خوش خلق از بازیگران سرشناسی بودند که به مراسم افتتاح این فست فود رفته بودند. این مراسم به قدری شیک برگزار شد که هم الناز شاکردوست و هم محمدرضا گلزار در آن شب، تصاویری از حضورشان در آن فست فود را در صفحات رسمی اینستاگرام شان منتشر کردند. آنها حتی یک سلفی دو نفره هم گرفتند که با یک روز تاخیر در صفحه رسمی الناز شاکردوست آپلود شد و در عرض چند ساعت سر از سایت های خبری هم در آورد.

آیا "الناز شاکردوست" باعث پلمپ این مکان شد؟! +عکس

البته حضور این ستارگان به خوبی می تواند ثابت کند که چه مبالغی برای افتتاح این فست فود هزینه شده است. چند ماه پیش خبرآنلاین در گزارشی ادعا کرده بود محمدرضا گلزار برای حضور در یک مراسم افطاری ۱۸ میلیون تومان طلب می کند اما گویا این بازیگران در شب افتتاح فست فود مبالغ بالاتری هم گرفته اند. یکی از کارمندان این فست فود در گفتگویی گفت: «یک مدیر برنامه برای حضور این بازیگران در شب مراسم ۱۵۰ میلیون تومان دریافت کرد.» ادعایی که نمی توانیم آن را تایید کنیم، اگرچه با حضور چند چهره سرشناس مشخص است که مبلغ بالایی هزینه شده است.

اما اصل حاشیه در پایان جشن افتتاحیه فست فود اتفاق می افتد؛ زمانی که بازیگران یکی یکی از سالن خارج می شوند. در یکی دو ساعتی که این بازیگران در فست فود حضو رداشتند، صدها نفر از اهالی منطقه جلوی در فست فود تجمع کردند. آنها می خواستند بازیگران محبوب شان را از نزدیک ببینند اما بادیگاردها اجازه ورود به فست فود را نمی دادند؛ با این وجود هنگام خروج بازیگران از فست فود آنها به خواسته شان رسیدند.

محبوب ترین چهره برای مردم، الناز شاکردوست بود که خروج او از فست فود هرج و مرج زیادی در فلکه اول تهرانپارس ایجاد کرد. او که از این حجم استقبال شوکه شده بود، برای مدتی ایستاد، برای هوادارانش دست تکان داد و حتی با بعضی از آنها سلفی گرفت اما هنگامی که قصد داشت سوار اتومبیل شود و برود، ازدحام مردم شدت پیدا کرد. شاکردوست برای خداحافظی با مردم دست تکان داد و هواداران این بازیگر یکصدا شعار دادند: «شاکردوست … دوستت داریم». جالب اینجاست که همه این اتفاقات در حضور ماموران نیروی انتظامی پیش آمد و آن شب به خوبی و خوشی تمام شد اما صبح روز بعد خبر بدی را به مالک رستوران دادند. اداره اماکن نیروی انتظامی به دلیل اغتشاش در خیابان، این فست فود را پلمپ کرد و هنوز با گذشت چند روز اقدامی برای بازگشایی اش نشده است. آیا سرمایه گذاری میلیاردی آقای مالک به خاطر ازدحام هواداران الناز شاکردوست نقش بر آب می شود؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر