4

امام جمعه ارومیه: حکم اعدام برای عالم شیعه در عربستان ظالمانه‌ است

  • کد خبر : 145035
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

امام جمعه ارومیه گفت: حکم اعدام برای عالم شیعه در عربستان ظالمانه‌ است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه اسلام دین حق است، افزود: این درست نیست که عالم شیعه به خاطر بیان حق اعدام شود.امیدواریم سردمداران کشور عربستان سر عقل بیایند و حکم اعدام عالم شیعه را لغو کنند.

 

وی با بیان اینکه کشور عربستان از جمله کشورهایی است که به تجهیز گروه تروریستی می‌پردازد، اظهار کرد: هرچند عربستان به اعتلاف پیوسته اما بر همه آشکار است که یکی از حامیان و تجهیز کنندگان گروه‌های تروریستی است.

 

امام جمعه ارومیه بر فرهنگ سازی ورزش عمومی اشاره کرد و گفت: مسئولین کشوری باید سعی کنند ورزش را در بین مردم عمومی کنند و مقداری از هزینه‌هایی که صرف مسابقات می‌شود را صرف ورزش‌های عمومی کنند.

 

وی با بیان اینکه نابینایی دل بسیار دردناک تر از نابینایی چشم است، افزود: خداوند فرموده هر کس که مرا یاری نکند در زندگی دنیوی زندگی سختی داشته و در روز قیامت نابینا محشور می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی خاطرنشان کرد: متقی کسی است که هر روز به حساب خود رسیدگی می‌کند و هر زمان که نفسش باعث کوتاهی در انجام اعمال نیک شد، آن را تنبیه کند. به حساب خود برسید قبل از اینکه خدا به حسابتان برسد.

 

امام جمعه ارومیه با اشاره به روایتی از امیرالمومنین (ع) افزود: ای جماعت فرصت را غنیمت بشمارید، مطیع خداوند متعال باشید، جلوی نفس خود را بگیرید و هر آن خود را آماده ملاقات با خداوند کنید.

 

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: یکی از معیارهای مهم ازدواج و تشکیل خانواده، دین‌دار بودن دختر و پسر است که باید خانواده‌ها این موضوع در هنگام تشکیل خانواده مدنظر قرار دهند.

 

نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی اظهار کرد: از امام باقر(ع) روایت است که هر کس با خانمی ازدواج کند که دلیل آن فقط زیبایی باشد این ازدواج بی‌فایده است و اگر به خاطر دارایی و مقام باشد خداوند آن شخص را به حال خود رها می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر