3

ضرورت نهادینه کردن آموزه‎های مهدوی در جامعه

  • کد خبر : 145041
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ و آموزه‎های مهدوی در جامعه تاکید کرد.

جواد کارگران در مراسم افتتاحیه سلسه نشست‌های تکمیلی معارف مهدویت با عنوان “اوج انتظار”، با اشاره به تقاضا و استقبال گسترده جوانان و دانش پژوهشان از برگزاری دوره‌های دینی و مهدویت شناسی، برگزاری دوره تکمیلی نشست‌های مهدویت را یک ضرورت دانست.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های دینی و مهدویت شناسی از راه‌های رفع شبهات و گرایش دادن جوانان به مباحث مهدوی است.

 

کارگران با اشاره به همکاری و تعامل دستگاه‌های فرهنگی استان در برگزاری این همایش تصریح کرد: تلاش برای ارتقاء و افزایش آگاهی جامعه نسبت به مباحث مهدویت و ظهور وظیفه همگانی است، بر همین اساس دستگاه‌های فرهنگی استان از جمله فرهنگ و ارشاد، سازمان تبلیغات و صداوسیما با جدیت و برنامه ریزی دقیق در این عرصه وارد شده‎اند.

 

کارگران با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ و آموزه‎های مهدوی در جامعه، رفع شبهات و گرایش دادن جوانان به مباحث مهدوی را مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه برشمرد و گفت: یکی از راه‌های پاسخگویی به شبهات جوانان در حوزه مهدویت و ترویج فرهنگ انتظار در جامعه، برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش می‌کنند پایه‌های اعتقادی و دینی جوانان ما در عرصه مهدویت را متزلزل کنند، شبهه افکنی را مهم‌ترین نقشه دشمنان در عصر حاضر دانست و تاکید کرد: وظیفه سنگینی بر دوش مبلغین مهدویت است چرا که باید در این عرصه با قدرت وارد شوند و در مقابل این دشمنی‎ها بایستند.

 

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دشمن در عرصه مهدویت با تمام امکانات و تجهیزات خود به میدان آمده، بنابراین ما هم باید در مقابل جلسات مهدویت را به صورت تخصصی برگزار کنیم و تمام امکانات خود را در راستای معرفی بهتر این موضوع مهم به کار بگیریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر