2

دانشگاهیان نظر مثبتی نسبت به «نجفی» ندارند/فعلاً گزینه جدیدی برای وزارت علوم مطرح نشده

  • کد خبر : 145137
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

عضو کمیسیون آموزش با اشاره به اینکه دانشگاهیان نظر چندان مثبتی نسبت به معرفی نجفی برای وزارت علوم ندارند، گفت: ایشان مربی است و استاد تمام نیست و سلامت جسمی‌اش هم محل تردید است.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در مورد گمانه‌زنی‌ها درباره گزینه‌های مطرح برای وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: فعلاً گزینه جدیدی مطرح نشده است.

وی با تأکید بر اینکه مجلس بر اساس توانمندی‌ها و شایستگی‌های هر کدام از گزینه‌ها که معرفی شوند قضاوت خواهد کرد، اظهار کرد: مجلس بی‌شک با وسعت نظر با گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای این وزارتخانه برخورد خواهد کرد.

بشیری با اشاره به اینکه دانشگاهیان نظر چندان مثبتی نسبت به محمدعلی نجفی سرپرست کنونی این وزارتخانه ندارند، گفت: اساتید و اعضای هیأت‌علمی به دلایلی از جمله اینکه آقای نجفی مربی است و استاد تمام نیست نظرشان در مجموع نسبت به ایشان مساعد نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: سلامت جسمانی آقای نجفی برای تصدی وزارت علوم نیز مورد تردیدی است؛ همچنین ایشان برای وزارت آموزش و پرورش نیز نتوانسته است، اعتماد مجلس را جلب کند لذا در مجموع به نظر می‌رسد طیف دانشگاهی از معرفی ایشان به مجلس استقبال چندانی به‌عمل نمی‌آورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145137

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر